2 دی 1397
شماره خبر: 207403

سامانه نظارت همگانی (1888) راه اندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سامانه نظارت همگانی (1888) راه اندازی شد


سرپرست اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج گفت: با راه اندازی سامانه نظارت همگانی، شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری نظارت می‌کنند.
مجید کولیود اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه، شهروندان می توانند انتقادات، پیشنهادات، قدردانی و شکایات خود از پرسنل و واحدهای شهرداری را به گوش مسئولین برسانند.وی ادامه داد: علاوه براین، صندوق صوتی سامانه 137 نیز راه اندازی شده و شهروندان می توانند از طریق آن موارد مورد نظر خود را در سیستم ثبت کنند.وی با اشاره به بخشی از خدمات سامانه 137 افزود: از طریق سامانه 137 شهروندان می توانند شکایات و نقطه نظرات خود در خصوص وضعیت آسفالت، معابر، سیستم حمل و نقل عمومی، کیفیت فضای سبز و سایر امور مربوط به خدمات شهری را اطلاع رسانی کنند.این مسئول با اشاره به تفاوت سامانه نطارت همگانی با سامانه 137 توضیح داد: از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود در خصوص عملکرد بدنه شهرداری از کیفیت خدمات رسانی گرفته تا نحوه برخورد پرسنل را به اطلاع مسئولین ذی ربط برسانند.کولیوند اظهار کرد: با راه اندازی سامانه نظارت همگانی به نوعی نظارت شهروندان بر عملکرد پرسنل و کارکنان مجموعه مدیریت شهری افزایش می یابد و از این طریق زمینه تعامل هر چه بیشتر مردم با مدیران شهری فراهم می‌شود.سرپرست اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج، گفت: بدون شک اگر کارکنان شهرداری سایه نظارت مردم بر عملکرد خود را حس کنند، کیفیت خدمات خود را بالا می برند.وی افزود: راه اندازی این سامانه از وقوع تخلفات احتمالی در مجموعه شهرداری نیز جلوگیری خواهد کرد.این مسئول با اشاره به نحوه ارتباط گیری مردم با این سامانه توضیح داد: شهروندان پس از تماس با سامانه 137، گزینه ارتباط با سامانه نظارت همگانی را انتخاب و موارد مورد نظر خود را اعلام می‌کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود