سازمان مدیریت آرامستان های کرج با میز خدمت به استقبال شهروندان می رود
سپیدارآنلاین: گروه شهری
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از استقرار میز خدمت در این سازمان خبر داد و افزود: این مهم با هدف خدمت رسانی بیشتر به مراجعان اهل قبور صورت گرفته است .
حمیدرضا عسگری با اشاره به اینکه استقرار میز خدمت موجب ارتقای سطح خدمت رسانی، افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان می شود، اظهار داشت: از دیگر مزایای این مهم می توان به ایجاد تعامل و هم افزایی میان مسئولان شهری و شهروندان در زمینه رفع کاستی ها اشاره کرد .این مسئول با بیان اینکه با راه اندازی میز خدمت، بیشتر مراجعات در همان مرحله اول برطرف می شود و نیازی به مراجعات بعدی و سرگردان شدن در سایر قسمت ها نیست، عنوان کرد: این امر نقش بسزایی در رضایتمندی ارباب رجوع داشته و موجب تسهیل در امور خدماتی و صرفه جویی در وقت شهروندان می شود .وی در تشریح نحوه استفاده از میز خدمت در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، گفت: مراجعین می توانند با به صدا درآوردن زنگ نصب شده بر روی میز خدمت نسبت به دریافت جواب سوال خود توسط نزدیکترین کارشناس اقدام نمایند .عسگری در پایان گفت: همچنین به منظور پیشبرد اهداف پیش روی سازمان، فرم های نظرسنجی طراحی شده و در دسترس مراجعان قرار می گیرد، بررسی پاسخ شهروندان، سازمان را در نزدیک تر شدن به اهداف که خدمت رسانی با کیفیت بالا به شهروندان است یاری می کند .