6 دی 1397
شماره خبر: 207686

سازمان مدیریت آرامستان های کرج با میز خدمت به استقبال شهروندان می رود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان مدیریت آرامستان های کرج با میز خدمت به استقبال شهروندان می رود

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از استقرار میز خدمت در این سازمان خبر داد و افزود: این مهم با هدف خدمت رسانی بیشتر به مراجعان اهل قبور صورت گرفته است .
حمیدرضا عسگری با اشاره به اینکه استقرار میز خدمت موجب ارتقای سطح خدمت رسانی، افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان می شود، اظهار داشت: از دیگر مزایای این مهم می توان به ایجاد تعامل و هم افزایی میان مسئولان شهری و شهروندان در زمینه رفع کاستی ها اشاره کرد .این مسئول با بیان اینکه با راه اندازی میز خدمت، بیشتر مراجعات در همان مرحله اول برطرف می شود و نیازی به مراجعات بعدی و سرگردان شدن در سایر قسمت ها نیست، عنوان کرد: این امر نقش بسزایی در رضایتمندی ارباب رجوع داشته و موجب تسهیل در امور خدماتی و صرفه جویی در وقت شهروندان می شود .وی در تشریح نحوه استفاده از میز خدمت در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، گفت: مراجعین می توانند با به صدا درآوردن زنگ نصب شده بر روی میز خدمت نسبت به دریافت جواب سوال خود توسط نزدیکترین کارشناس اقدام نمایند .عسگری در پایان گفت: همچنین به منظور پیشبرد اهداف پیش روی سازمان، فرم های نظرسنجی طراحی شده و در دسترس مراجعان قرار می گیرد، بررسی پاسخ شهروندان، سازمان را در نزدیک تر شدن به اهداف که خدمت رسانی با کیفیت بالا به شهروندان است یاری می کند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود