26 بهمن 1397
شماره خبر: 210563

جشنواره بادبادک ها در مجتمع تفریحی باغستان برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جشنواره بادبادک ها در مجتمع تفریحی باغستان برگزار شد

جشنواره بادبادک ها با حضور دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرج در محل مجتمع رفاهی باغستان برگزار شد و مورد استقبال جمع کثیری از شهروندان واقع گردید.
جشنواره بادبادک ها که معمولاً یکی از تفریحات مورد علاقه سلایق مختلف است، در محل مجتمع تفریحی – رفاهی باغستان برگزار شد و لحظاتی شاد و مفرح را برای خانواده ها رقم زد. بادبادک بازی یکی از نوستالژی های دوست داشتنی همه ماست که ساعت های طولانی را در دوران شیرینی کودکی برای ساخت و اهتزاز آن در آسمان طی می کردیم.با توجه به نیاز مبرم جامعه به شادی و نشاط و در نظر گرفتن افزایش آمار افسردگی به ویژه در شهرهای بزرگ، برگزاری جشنواره ها و مسابقات این چنینی می تواند فضایی شاد را برای خانواده ها رقم بزند و آنها را غرق در خاطرات شیرینی گذشته نماید؛ این نکته ای بود که شرکت کنندگان در جشنواره بادبادک ها در گفتگو با خبرنگار ما به آن اشاره کردند.

خستو: دوری از فضاهای شاد جامعه را به کسالت می کشاند
رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج که با حضور در جشنواره بادبادک ها شریک شادی شهروندان شده بود، طی سخنانی گفت: جامعه ای که شادی کردن را بلد نباشد، ناامید و کسالت بار است. رحیم خستو اظهار کرد: به هر اندازه که برنامه های شاد و مفرح بیشتر شود به همان اندازه نشاط و سرزندگی افزایش می یابد.وی با اشاره به این که شادی منجر به امیدواری در جامعه می شود، گفت: با انگیزه و امید می توان کارهای بزرگ انجام داد. عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه خدمتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.خستو با بیان این که باید برای شادسازی جامعه و خانواده‌ها تلاش کرد، یادآور شد: شادی و نشاط حلقه مفقوده زندگی امروز است. رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر ابراز کرد: یکی از حوزه‌هایی که شهرداری‌ها می‌توانند اقدام موثری انجام دهند حوزه فرهنگی است. وی تصریح کرد: راه‌اندازی مراکز فرهنگی ورزشی و استفاده از ظرفیت هنرمندان برای اجرای برنامه‌های شاد اولویت برنامه های مجموعه مدیریت شهری باشد.

خلیلی اردکانی؛ دو مجتمع تفریحی با همکاری بخش خصوصی احداث می شود
رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج در جشنواره بادبادک ها گفت: دو مجتمع تفریحی گردشگری در باغ جهان و حصار کرج با همکاری بخش خصوصی احداث می شود. محمدحسین خلیلی اردکانی اظهار کرد: کرج از جمله شهرهایی است که به علت داشتن ظرفیت های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، همواره مورد توجه قرار داشته است.وی ادامه داد: این عوامل شرایط مساعدی را برای بهره برداری و توسعه زیرساخت های گردشگری و تفریحی فراهم ساخته است. این مسئول در ادامه افزود: منطقه حصار کرج در محدوده ای است که در نزدیکی جاده چالوس و بیلقان قرار دارد و به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و ظرفیت های توسعه، قابلیت احداث مجموعه های گردشگری به منظور ارایه خدمات و کالاهای مورد نیاز مسافران و شهروندان را دارد.خلیلی اردکانی با اشاره به برگزاری جشنواره بادبادک ها و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان، کودکان و خانواده ها تصریح کرد: مسئولین فرهنگی با تخصیص اعتبار و تغییر نگرش می توانند بسترساز شادی مردم شوند. رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: جوانان به شادی گرایش بیشتری دارند و تنها با تخلیه درست انرژی آنان می توان امید به حضور و رشد جوانانی پویا و فعال در جامعه داشت.به گفته عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج، اجرای برنامه‌های فرهنگی و شاد در بوستان ها و پارک ها در ایجاد شور و نشاط اجتماعی تاثیرگذار است. خلیلی اردکانی در پایان از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در برگزاری اولین جشنواره بادبادک ها قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود