لایحه تهیه دستورالعمل ساماندهی مزایای مدیران و کارکنان شهرداری کرج بررسی شد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
تهیه دستورالعمل ساماندهی پرداختهای کارکنان از طریق نظام ارزیابی عملکرد – سیستم پرداخت مزایای مدیران و کارکنان شهرداری کرج در جلسه رسمی شورا بررسی شد.
لایحه سیستم مزایای مدیران و کارکنان شهرداری کرج در یک صد و بیست و هشتیم جلسه رسمی شورای شهر کرج شورا مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.در متن این لایحه آمده است: اجرای دستور العمل ساماندهی پرداختهای کارکنان از طریق ارزیابی عملکرد – سیستم پرداخت مزایای مدیران و کارکنان شهرداری کرج با توجه به اقتضای زمان و لحاظ مسائل مدیریتی و عواقب ناشی از تغییرات سازمانی و سنجش سطح بلوغ سازمانی کارکنان، مراحل استقرار این نظام به تدریج از مراحل اول شامل تسری به مزایای مسئولیت مدیران، پاداش شش ماهه کارکنان در سال اول، مرحله دوم اضافه کار مدیران و کارکنان و مراحل آتی: سایر پرداختها در سنوات بعدی خواهد شد که با عنایت به ملاحظات قید شده، به ترتیب از سال اول شامل ارزیابی پرسنل توسط مافوق و در سنوات آتی مشمول سایر ابعاد مدل 360 درجه می شود، تصویب و شهرداری کرج مکلف می گردد در انواع استخدام اعم از کارگری و کارمندی و طی دوره های ارزیابی عملکرد شش ماهه از این دستور العمل پیشنهادی تبعیت نماید.منصور وحیدی نائب رئیس شورا ضمن موافقت با این لایحه تاکید داشت: شهرداری باید وضعیت منابع انسانی شهرداری کرج را ساماندهی نموده تا ضمن خروج از نارضایتی ها، بتواند از این طریق گره بسیاری از مشکلات شهر را باز نماید. وی تاکید داشت: شیوه پرداخت اضافه کاری کارگران خدمات شهری با دیکر کارکنان تفاوت زیادی دارد و باید در جهت جلب رضایت پرسنل و رعایت عدالت در پرداخت ها این شیوه اصلاح گردد.فرج اله ایلیات رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج نیز پیشنهاد داد: شهردار کرج تا پایان سال جاری از اختیارات خود جهت اعمال این لایحه اقدام نماید تا در سال آینده طبق مصوبه بودجه شورا اقدام شود. عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر کرج، ضمن تشکر از شهرداری جت ارسال لوایح طبق آئین نامه های مصوب شورا لایحه مذکور را به رای گذاشته و با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت بررسی بیشتر با اعلام رای مخالف از سوی اعضای شورا به کمیسیون مربوطه شورای شهر کرج ارجاع شد.