10 اردیبهشت 1398
شماره خبر: 213691

جمع آوری تابلوهای غیرمجاز کرج ادامه دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جمع آوری تابلوهای غیرمجاز کرج ادامه دارد


رییس اداره اصناف و امور مناطق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به منظور حفظ زیبایی های بصری تابلوهای غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شدند.
مسعود آهن خای اظهار کرد: به منظور بهبود وضیعت سیمای شهر و در اقدامی ضربتی و با اخطارهای قبلی؛ عملیات جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در حال اجرا است. وی بیان کرد: این عملیات به همت زیباسازی مناطق دهگانه و سازمان با عنوان "اجرای طرح جهادی جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح مناطق دهگانه" انجام می شود که به صورت مرحله ای و با در نظر گرفتن الویت های مشخص ادامه دارد. این مسئول یادآور شد: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها در حال اجرا است که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اِشغال پیاده روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی جلوگیری کند. آهن خای گفت: سعی شده با توجه به اینکه یکی از اهداف عمده اداره اصناف و امور مناطق زیباسازی شهری ایجاد بهداشت روانی و تلطیف بصری برای شهروندان است، ارتقا سطح سیمای شهری محقق شود.
رییس اداره اصناف و امورمناطق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: این طرح از ابتدای سال جاری تاکنون با همت حوزه خدمات شهری و زیباسازی مناطق و به صورت ضربتی در تمامی محلات و نواحی پر تردد آغاز شده است. وی بیان کرد: همچنین طرح جمع آوری در مناطق ۲، ۴، ۹ و ۱۲ و در مسیرهای جاده محمد شهر، مهرشهر، جاده قزل حصار و بلوار امامزاده حسن (ع) انجام شده و انواع تابلوهای ال ای دی عمود بر نما، ال ای دی حاشیه معابر و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه معابر پاکسازی شد. آهن خای با تاکید بر ضرورت جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح مناطق شهرداری کرج، گفت: پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می گیرد. رییس اداره اصناف و امور مناطق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با بیان اینکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، عنوان کرد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری اثرگذار است بلکه با عدم ایمنی لازم؛ سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان می شود.این مسئول خاطرنشان کرد: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می رود، شهروندان ضمن عدم نصب تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را با شهرداری کرج داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود