29 اردیبهشت 1398
شماره خبر: 214611

روابط عمومی های شهرداری کرج پاسخگو و تحلیل گر نیستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روابط عمومی های شهرداری کرج پاسخگو و تحلیل گر نیستند



مدیر روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: متاسفانه روابط عمومی های مدیریت شهری کرج آنطور که باید پاسخگو و تحلیل گر نیستند و این نقیصه با استمرار آموزش قابل رفع است.
جواد سعیدی در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در محل شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، با بیان اینکه عملکرد روابط عمومی ها بیشتر در چاپ بنر و امور تشریفاتی خلاصه شده است، اظهار داشت: روابط عمومی تبریک و تسلیت پاسخگوی نیاز سازمانها و افکار عمومی نیست و اعتماد عمومی را تحلیل می برد.وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید سیاست های صحیح را در قبال روابط عمومی ها اتخاذ کنند، اذعان داشت: روابط عمومی باید شاکله صحیح داشته باشد تا تغییر رویکردها حاصل شود. زمانی که مدیران روابط عمومی ها از عناصر و ارزش ها و کارکردهای خبری بی اطلاع هستند، نمی توان انتظار شکل گیری جریان استاندارد اطلاع رسانی را داشت. این مسئول در پایان گفت: در مجموع اگر خواستار تغییر رویکرد نسبت به حوزه روابط عمومی هستیم، باید نگرش مدیران بالادستی اصلاح شود تا از حساسیت شان به عکس و موضوعات این چنینی کاسته شود و مأموریت های حرفه ای را به حوزه روابط عمومی محول کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود