10 اسفند 1391
شماره خبر: 21503

آمادگی شهرداری کرج برای نظافت شهر در نوروز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آمادگی شهرداری کرج برای نظافت شهر در نوروز


سپیدارآنلاین: معاون خدمات شهرداری کرج از آمادگی شهرداری برای پاکیزگی و تمیزی شهر طی ایام نوروز خبر داد.
سعید صفری گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال و آغاز سال جدید از سوی شهرداری کرج ستاد استقبال از بهار تشکیل و هریک از سازمانها و معاونت های ذیربط اقداماتی را در راستای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی انجام می دهند. وی با اشاره به اینکه یکی از وظايف ذاتی خدمات شهری، تنظیف و پاکسازی معابر است، افزود: در این زمینه از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، شهر برای آغاز سال جدید نظافت و آماده می شود.
افزایش تجهیزات در خدمات شهری برای جبران کمبودها
این مسئول از افزایش تجهیزات در این زمینه خبر داد و عنوان کرد: با تحقق این مهم، امید می رود که در مناطق مختلف شهر کمبودی احساس نشود و شهر کرج همانند هر سال با بهترين شرايط ميزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی باشد. معاون خدمات شهری شهرداری کرج همچنین با اعلام اینکه باید همشهریان در وقت مقرر زباله های خانگی خود را تحویل دهند، یادآور شد: برای دستیابی به این مهم باید فرهنگ سازی بین شهروندان انجام شود.
نیروهای خدمات شهری 24 ساعته فعال هستند
صفری یادآور شد: برای ارتقای سطح ارائه خدمات کمی و کیفی طی ایام نوروز به شهروندان و مسافران نوروزی، نیروها و کارگران پرتلاش خدمات شهری در مناطق 12 گانه بطور شبانه روزي برای جمع آوری زباله و تمیز نگه داشتن شهر تلاش می کنند. وی اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، شرایط برای آسایش، آرامش، اسکان و تفریح گردشگران به بهترین شکل ممکن فراهم شود.
ساماندهی اماکن اسکان مسافران نوروزی در کرج
این مسئول بر ساماندهی اماکن اسکان مسافران نوروزی در این کلانشهر تاکید و اضافه کرد: باید مسافران در اماکن پیش بینی شده مجهز به امکانات و خدمات رفاهی و بهداشتی و برخوردار از امنیت لازم استقرار یابند و از اقامت در هر مکانی خودداری کنند. معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد: تابلوهای راهنما در ورودی، خروجی و همچنین در نقاط مختلف شهر باید به تعداد مورد نیاز و در مکان های مناسب نصب شود.
مسافران نوروزی در اماکن تعیین شده اسکان یابند
صفری اظهار داشت: در نوروز امسال با شدت و جديت بيشتري از برپايي چادرهای مسافرتی توسط مسافران در اماکن ممنوعه جلوگيري خواهد شد که در این زمینه مسافران باید در چادرها و مدارسی که برای اسکان در نظر گرفته شده اند، اقامت گزینند. وی گفت: با اين اقدام، علاوه بر فراهم شدن امکان ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مسافران و میهمانان نوروزی و حفظ زیبایی منظر شهری، از تخريب اموال عمومي نيز جلوگیری خواهد شد.
فعالیت جدی و قاطع نیروهای سد معبر برای جلوگیری از هرگونه تخلف
این مقام مسئول اضافه کرد: نیروهای سد معبر طی ایام نوروز به صورت شبانه روزی در تمام نقاط شهر خصوصا ورودی های شهر با لباس و پوشش و فرم ویژه حضور دارند تا از هرگونه تخلف جلوگیری کنند. معاون خدمات شهري شهرداري کرج ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهي ورودي هاي شهر، خواستار رفع مشكلات احتمالي بوستانها، نصب تابلو‌هاي جديد راهنماي شهري، نظافت سرويس هاي بهداشتي و تهيه نقشه راهنما شد.
برپایی تور گردشگری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود