12 فروردین 1392
شماره خبر: 22903

توزیع 400 کیلو کیسه زباله در روز طبیعت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توزیع 400 کیلو کیسه زباله در روز طبیعت


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از توزیع 400 کیلو کیسه زباله در روز 13 فروردین در این کلانشهر خبر داد و گفت: در این زمینه پنج ایستگاه نیز در مبادی ورودی و خروجی شهر برپا می شود.
همایون رضا مدنی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن روز طبیعت و به منظور ساماندهی زباله های تولیدی در 13 فروردین این سازمان برنامه های خاصی را در نظر گرفته است. وی افزود: در این زمینه طبق برنامه ریزی مقرر شده است که 400 کیلو کیسه زباله بین شهروندان و مسافران نوروزی کلانشهر کرج از سوی سازمان مدیریت پسماند توزیع شود.
برپایی پنج ایستگاه جمع آوری زباله در مبادی ورودی و خروجی شهر
این مسئول عنوان کرد: همچنین در این راستا پنج ایستگاه ارائه کیسه های زباله و دریافت زباله ها نیز در مبادی ورودی و خروجی کلانشهر کرج در روز 13 فروردین برپا می شود. مدنی ادامه داد: با هماهنگی مناطق 12 گانه شهرداری نیز در بوستان‌های بزرگ هر منطقه در این روز، برنامه ‌های شاد و ویژه‌ای از جمله اجرای نمایش با موضوع پسماند و اهمیت تفکیک زباله تر از زباله خشک به اجرا درخواهد آمد.
شهروندان نظافت را در روز طبیعت رعایت کنند
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ضمن درخواست از شهروندان برای رعایت نظافت در بوستان‌ها اعلام کرد: در بوستان‌های شهر مخازن متعدد زباله تعبیه شده است تا شهروندان زباله‌ها را درون آنها قرار داده و از کیسه‌های زباله‌ای که در اختیار آنها گذاشته می‌شود استفاده کنند تا نمای شهر با انبوه زباله از بین نرود. وی گفت: افرادی که کیسه زباله از پرسنل شهرداری دریافت می کنند، زباله های خود را به کارگران شهرداری مستقر در ایستگاه ها تحویل دهند. این مسئول اظهار داشت: باید روز طبیعت را با احترام گذاشتن به آن و استفاده صحیح از منابع خدادی گرامی داشت.
لزوم نگهداری مطلوب از طبیعت در روز 13 فروردین
مدنی افزود: طبیعت می تواند پیک نجات بخش انسان ها از زندگی کسالت آورماشینی ومانع رسوخ خستگی های روحی و جسمی در انسان باشد، در واقع منابع طبیعی ثروت همگانی محسوب می شود و حفظ آن به همکاری همه مردم نیاز دارد. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج یادآور شد: انتظار می‌رود که مردم در روز 13 فروردین‌ماه که روز انس با طبیعت است، بتوانند این طبیعت را به نحو

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود