18 فروردین 1392
شماره خبر: 23043

احداث سه پارك بزرگ در منطقه یک

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث سه پارك بزرگ در منطقه یک


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه یک شهرداری کرج از احداث یه پارک بزرگ در این منطقه خبر داد و گفت: تمامی پارک ها فرسوده در این منطقه طی سال جاری بهسازی و بازسازی می شود.
حسن مدیر روستا اظهار داشت: در سال جاری با تلاش عوامل و مجموعه پرتلاش فضای سبز منطقه یک شهرداری، سه پارک بزرگ در منطقه یک شهرداری کرج احداث خواهد شد.
وی افزود: این پارکها شامل جنگل کاری طلوع جنب سازمان آب در منطقه اسلام آباد به مساحت هزار و 500 مترمربع، جنگل احمد بابا واقع در بعثت شمالی به مساحت پنج هزار مترمربع و پارک کوچه فرشید خیابان بهار به مساحت دو هزار مترمربع است که هم اکنون در حال اجرا است.
بازسازی و بهسازی تمامی پارک های منطقه یک تا پایان سال جاری
این مسئول در ادامه از اجرای عملیات بهسازی تمامی پاركهای فرسوده در این منطقه خبر داد و عنوان کرد: با توجه به استقبال شهروندان از پارکهای سطح منطقه، تمامی پارکهای فرسوده سطح منطقه در سال جاری بهسازی و بازسازی خواهند شد. مدیرروستا ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، تمامی پارکهای این منطقه به امکانات پارکهای مدرن شهری از جمله ست تندرستی، سیستم روشنایی، وسایل بازی کودکان و مبلمان مجهز خواهند شد. مدیر منطقه یک شهرداری کرج یادآور شد: در این زمینه همکاری و مساعدت شهروندان در حفظ و نگهداری پارکها ضروری و اجتناب ناپذیر است که باید این امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.
انجام 85 درصد رنگ آمیزی جداول و دیوارها
وی در ادامه از انجام 85 درصد رنگ آمیزی جداول و دیوارهای سطح منطقه خبر داد و گفت: با تلاش حوزه زیباسازی، جداول بلوارها و دیوارهای منطقه به صورت زیبا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود