21 فروردین 1392
شماره خبر: 23223

راه اندازی اتوماسیون شهرسازی نهایی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

راه اندازی اتوماسیون شهرسازی نهایی شود


سپیدارآنلاین: در جلسه هماهنگی و تبادل نظر ما بین حوزه معاونت معماری و شهرسازی، رئیس شورا و رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی بر ضرورت برنامه ریزی به منظور اجرای طرح های موضعی در کرج همچنین راه اندازی اتوماسیون شهرسازی تاکید شد.
جلسه هماهنگی شورا و شهرسازی با حضور محموددادگو، رئیس شورای اسلامی شهر ، عزیز صدرنژاد رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی، احدالله احمدی پرگو، معاون معماری و شهرسازی و خدابنده لو، مدیر شهرسازی شهرداری کرج، معاونین شهرسازی مناطق 12گانه شهرداری کرج همچنین جمعی از کارشناسان حوزه شهرسازی در محل شورا برگزار شد.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج، از جمله محورهای مهم برگزاری این جلسه را بازگو کردن مسائل و مشکلات حوزه شهرسازی و رسیدگی به این مهم ذکر و عنوان کرد: پرداختن به کاربردهای طرح تفصیلی جدید و اهمیت حوزه شهرسازی از جمله مباحثی بود که در این جلسه از سوی رئیس شورای شهر مطرح شد. احدالله احمدی پرگو در ادامه با اشاره به مطالب عنوان شده از سوی عزیز صدرنژاد، رئیس کمیسیون عمران شورا، بیان کرد: به تعبیر این عضو شورای شهر، هدف از برگزاری جلسه هماهنگی شورا و شهرسازی تبادل نظر و اخذ نقطه نظرات معاونین شهرسازی و معماری مناطق همچنین برنامه ریزی برای انجام هر چه شایسته تر طرح های شهرسازی می باشد. وی خاطرنشان کرد: نقطه نظر کارشناسان و معاونین مناطق نقش بسزایی در ارتقاء سطح فعالیت های این حوزه ایفا می کند. این مسئول با اشاره به تاکید شورا و حوزه شهرسازی بر برنامه ریزی برای تدوین و اجرای طرح های موضعی، افزود: تهیه طرح های موضعی و موضوعی یکی از گام های مهم در اجرای طرح های توسعه شهری است. پرگو افزود: پس از تهیه طرح های جامع و تفصیلی، تهیه طرح های موضعی و موضوعی در دستور کار قرار می گیرد.
راه اندازی اتوماسیون شهرسازی نهایی شود
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج در تشریح گزینه های مهم و قابل پیگیری در

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود