6 اردیبهشت 1399
شماره خبر: 233901

تاکید شهردار هشتگرد بر استفاده بهینه از منابع درآمدی سازمان حمل و نقل عمومی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تاکید شهردار هشتگرد بر استفاده بهینه از منابع درآمدی سازمان حمل و نقل عمومی


دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد در بازدید از سازمان حمل و نقل عمومی بر استفاده بهینه از منابع درآمدی و خودکفایی سازمان تاکید کرد .
بهمنی گفت : سازمان حمل و نقل می بایست بر اساس اساسنامه از منابع درآمدی خود استفاده کرده و به خودکفایی کامل نزدیک گردد و در این راه عزم جدی همه پرسنل را می طلبد .
وی با تاکید بر انجام امور با نظر کارشناسی ، بر تهیه طرح جامع ترافیک که می توانند تنها راه برون رفت از رفتارهای سلیقه ای در زمینه ترافیک شهری باشد اشاره کرد و از سرپرست جدید سازمان خواستار پیگیری و به نتیجه رساندن موضوع شد .مهندس حسین شفیعی سرپرست سازمان حمل و نقل عمومی نیز گزارشی از وضعیت موجود و پیشنهادات برای رفع مشکلات و معضلات اشاره کرد و گفت : تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه کارت خوان ، راه اندازی تعمیرگاه ویژه خودروهای عمومی ، طراحی و اجرای پیست دوچرخه سواری در بخش مرکزی شهر و ... از جمله برنامه های در دست بررسی است و امیدواریم با حمایت شهردار محترم و استفاده از نظر مشاورین ، پیشنهادات مذکور را به نتیجه ای مطلوب برسانیم .شهردار هشتگرد در جلسه ای که با حضور سرپرست و پرسنل سازمان برگزار گردید ضمن دعوت از کلیه کارکنان در زمینه همکاری و مشارکت در پیشبرد امور از خواسته های ایشان که بیشتر در زمینه تطبیق وضعیت و اجرای احکام پرسنلی بود جویا شده و دستورات لازم برای رفع آن صادر کرد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود