21 آبان 1397
شماره خبر: 204730

بازدید دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد از کارگاه ساخت المان های شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازدید دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد از کارگاه ساخت المان های شهری


دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد به همراه آقایان خدادادی معاونت خدمات شهری و مهندس آلیانی مسئول فضای سبز و سایر مسئولین واحدها از کارگاه ساخت المان های شهری در واحد فضای سبز بازدید نمودند.
بهمنی در بازدیدی که از محوطه فضای سبز شهرداری و نیز کارگاه ساخت المان های شهری داشت ضمن تشکر از اقدامات این واحد ، تلاش در جهت خودکفایی را از راههای جلوگیری از صرف هزینه‌های مازاد دانست.
وی گفت: با تلاش و همت مسئول و پرسنل واحد فضای سبز کارگاه ساخت المان های شهری راه اندازی گردیده و می‌تواند بخش اعظمی از المان های مورد نیاز را با هزینه اندک تامین نماید . شهردار هشتگرد افزود : زیباسازی محیط شهری از جمله برنامه‌های این شهرداری می باشد که بخشی از آن با طراحی و دیوار نویسی و بخشی دیگر با ساخت المان و ایجاد فضاهای سبز در حال اجراست و امیدواریم در آینده اغلب معابر ، میادین و بوستانهای این شهر به المان های ساخته شده توسط پرسنل زحمتکش این شهرداری آراسته گردد. وی به رعایت نکات فنی و استاندارد های لازم در ساخت المان ها اشاره کرد و گفت : وسایل ساخته شده می بایست از کیفیت و ایمنی لازم برخوردار باشند و در ساخت انها از مواد و مصالح مرغوب استفاده گردد. شهردار هشتگرد در ادامه افزود : زیبا سازی محیط شهری از جمله وظایف شهرداری می باشد و ما در مجموعه شهرداری تمامی تلاش خود را با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان در این حوزه در جهت زیبایی شهر به کار می‌گیریم و انتظار داریم تا شهروندان محترم نیز در نگهداری و حفظ آنها یاریگر شهرداری باشند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود