27 اردیبهشت 1399
شماره خبر: 235250

هنرمندان کرج صاحب گالری می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

هنرمندان کرج صاحب گالری می شوند


معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اعلام کرد که برای پاسخ به بخشی از مطالبات هنرمندان ، بزودی گالری کرج راه اندازی می شود.
علیرضا رحیمی اظهار داشت: کلانشهر کرج دارای هنرمندان فراوانی در عرصه های مختلف هنری به ویژه عکس ، فیلم و آثار تجسمی بوده که بارها تقاضای ایجاد گالری برای نمایش دستاوردهای هنری خود را داشتند.
وی بیان داشت : برهمین اساس معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تمصیم گرفت در سال ۹۹ این مطالبه اصحاب فرهنگ وهنر را پاسخ بگوید.معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: هنر یکی از ارکان مهم در زندگی شهری است و نقش بسزایی در توسعه فردی و اجتماعی دارد، از همین رو می بایست اهمیت ویژه ای برای این امر قائل شد.وی بیان داشت : سال ۹۸ سالی پربار در حمایت از هنر و هنرمندان کرج و استان البرز بود که راه اندازی و تجهیز خانه هنرمندان شهر، برگزاری جشنواره های فیلم، عکس، نقاشی، شعرهای آیینی و کلاسیک، تئاتر، قصه گویی و خوشنویسی و... از جمله برنامه های اجرا شده در این سال بوده است. در سال ۹۸ حدود ۱۴.۵ درصد از بودجه تخصیصی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به حمایت از برنامه های هنری هزینه شد و دراین مدت بیش از ۱۰۰ شب برنامه نمایشی در کرج اکران شد.معاون شهردار کرج خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۴ درصد از بودجه را به حمایت از هنرمندان اختصاص داده ایم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود