15 تیر 1399
شماره خبر: 237918

برگزاری جلسه تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در منطقه4

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری جلسه تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در منطقه4


جلسه تلفیق پروژه های عمرانی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین و با محوریت بررسی طرح های اجرایی و در دست اقدام مناطق 3و 4 در این منطقه برگزار شد.

امیر حسین کاظمینی گفت: اولویت شهرداری این منطقه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام می باشد و با جدیت تمام و برنامه ریزی های جامع کاری، فعالیت‌های عمرانی مطلوبی جهت رفاه شهروندان در فصل کاری این منطقه شروع می‌شود.وی اظهار داشت: پروژه‌های ضرورت‌دار را در اولویت کاری شهرداری قرار داده‌ایم و برای اتمام آنها تلاش‌های مضاعفی خواهیم داشت.این مسئول خاطر نشان کرد: محور اصلی ما خدمت به مردم است چرا که شهرداری متعلق به خود مردم بوده و کوچک‌ترین کم‌کاری منجر به پایمال شدن حق مردم می‌شود.عباس زارع ،رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر کرج نیز با تاکید بر اینکه پروژه های اولویت دار در دستور کار قرار دارد افزود: اعضای شورا و شهردار محترم کرج بر روی اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی از جمله پروژه ادامه بزرگراه آیت ا.. هاشمی ، زیر گذر ولیعصر، تعریض بلوار ارم تاکید و توجه دارند.
زارع با اشاره به اینکه جذب اعتبارات ملی برای پروژه های عمرانی شاخص از دیگر برنامه هایی است که مورد توجه شورا قرار دارد تصریح کرد: در گذشته نیز از این طریق نسبت به تامین اعتبار پروژه بزگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقدام شد و معتقدم باید برای جذب بیشتر اعتبارات دولتی با هدف پیشبرد پروژه های عمرانی برنامه ریزی کنیم.مهدی حاج قاسمی، رئيس کميسيون عمران، حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي کلانشهر کرج با ابراز گلایه از روند اجرای پروژه ادامه بزرگراه آیت ا... هاشمی طی ماه های تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه در مقیاس پروژه استانی می‌باشد نیاز به تلاش همه بزرگان و مسئولان محترم استان است تا هرچه سریع‌تر شاهد گشایش و بهربرداری مردم عزیز از این پروژه مهم و کلان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود