29 دی 1393
شماره خبر: 135968

روند اجرای پروژه های عمرانی در منطقه 8 شهرداری کرج رصد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روند اجرای پروژه های عمرانی در منطقه 8 شهرداری کرج رصد شد


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از دوایر شهرداری منطقه 8 شهرداری کرج در جریان روند اجرای پروژه های عمرانی این منطقه قرار گرفت.
عزیز اکبریان در این بازدید که به همراه مدیر منطقه 8 شهرداری کرج و جمعی از مسئولین این منطقه صورت گرفت، اقدامات عمرانی و خدماتی منطقه را مثبت ارزیابی کرد. عزیز اکبریان اظهار داشت: شهرداری منطقه 8 شهرداری کرج در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح منطقه پیشرو قلمداد می شود. وی در ادامه این دیدار از مدیر و پرسنل شهرداری منطقه 8 شهرداری کرج، به دلیل تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به شهروندان ساکن این منطقه قدردانی کرد و افزود: با توجه به اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، رضایت شهروندان از شهرداری منطقه مطلوب ارزیابی شده است. این مسئول در خصوص اقدامات نمایندگان مجلس در راستای خدمت به شهروندان و برداشتن چالش ها عنوان کرد: رفع نگرانی مردم در مسائل مختلف در اولویت کاری نمایندگان قرار دارد و با جدیت پیگیری می شود. در ادامه مدیر منطقه 8 شهرداری کرج ضمن خیر مقدم به نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد این منطقه را ارائه داد. سعادت در پایان ضمن قدردانی از حمایت و توجه ویژه نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به شهرداری این منطقه، خاطرنشان کرد: مسئولین و پرسنل شهرداری منطقه 8 کرج با جدیت و پشتکار فراوان پیگیر رفع نیازمندی های شهروندان و همچنین اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی و فرهنگی خواهند بود.

ميهمان
پاسخ 28/11/1393 - 13:56 ابراهیم رضا یزدانی جنرالی
بسمه تعالی

با سلام و خسته نباشید بن بست 4 واقع در خیابان شهید عاملی خیابان مطهری کرج چندین با کنده کاری شده ( فاضلاب شهری- تلفن - جدول گذاری -و... بن بست با چاله ترک دست انداز مواجه است و قول داده بودند به زودی آسفالت خواهیم کرد الان چند مدتی است از آسفالت خبری نیست
خواهشمند است بعد برسی به آسفالت کردن این بن بست اقدام فرمائید با تشکر یزدانی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود