11 مرداد 1399
شماره خبر: 239480

تقدیر شهردار کرج از رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقدیر شهردار کرج از رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج


علی کمالی زاده شهردار کرج در مراسم بهره برداری از دومین تصفیه خانه محلی کرج ، با اهدا لوح تقدیراز تلاشهای پیمان بضاعتی پور رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری تقدیر کرد.

علی کمالی زاده شهردار کرج در نهمین هفته از شنبه های جهادی و در مراسم بهره برداری از دومین تصفیه خانه محلی که صبح امروز در محله مهر ویلا برگزار شد، با اهدا لوح سپاس از تلاشهای پیمان بضاعتی پور درراستای مدیریت کمی و کیفی ایجاد فضای سبز و محیط زیست شهری در راستای توسعه پایدار و افزایش استفاده از پساب تصفیه خانه‌ها برای آبیاری فضای سبزکرج تقدیر کرد.
بنا براین گزارش متن لوح تقدیر رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به این شرح است:
ارجمند گرانمایه جناب آقای مهندس پیمان بضاعتی پور
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری
ایفای نقش محوری در توسعه فضای سبز و نگاه داشت عرصه های سبز شهر کرج ماموریتی است بزرگ که بایستی در اجرای آن کوشا باشیم و تامین آب مورد نیاز جهت آبیاری درختان و فضای سبز در دوره کنونی کاریست بس دشوار.امروز با تلاش همه همکاران سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج دومین تصفیه خانه 1000متر مکعبی تولیدآب خام مهرویلا با مشارکت و همدلی جنابعالی در مدار خدمت رسانی قرار می گیرد و به پاس این همراهی این لوح سپاس تقدیم حضرتعالی می گردد. سلامتی و موفقیت روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمای
کمالی زاده
شهردار کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود