3 مهر 1399
شماره خبر: 242491

منشور ساماندهی هیئت مدیره مجتمع های مسکونی شهرجدید هشتگرد در ایستگاه اجرایی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

منشور ساماندهی هیئت مدیره مجتمع های مسکونی شهرجدید هشتگرد در ایستگاه اجرایی


مراحل اجرایی نمودن منشور ساماندهی هیئت مدیره مجتمع های مسکونی شهرجدید هشتگرد کلید خورد.جلسه اجرایی کردن اساسنامه ساماندهی و نظارت بر هیئت مدیره مجتمع های مسکونی شهرجدید هشتگرد باحضور اعضای شورای اسلامی، نماینده شهرداری، نماینده شرکت عمران، نماینده شورای حل اختلاف، فرمانده کلانتری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و نماینده فرمانداری ساوجبلاغ در دفتر شورای اسلامی برگزار شد. پس از برگزاری چندین جلسه تبيين اساسنامه ساماندهی باحضور اعضای کمیته و تصمیم گیری درخصوص منشور کمیته نظارت، هم اکنون این اساسنامه در مراحل اجرایی شدن قرار دارد.
اين جلسات به صورت مرتب جهت اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در تسریع امورات هیئت مدیره های مجتمع های مسکونی باحضور اعضای اصلی کمیته که پس از کارشناسی های صورت گرفته شده منشور کمیته ساماندهی و نظارت بر هیئت مدیره مجتمع های مسکونی شهرجدید هشتگرد تبیین و به امضای اعضا رسیده و در مرحله اجرا از طریق اطلاع رسانی شهروندی در سطح شهر جهت مشارکت شهروندان می باشد.در این نشست در ابتدا صورتجلسات پیشین بررسی و در ادامه مجتمع های مسکونی شهرجدید از نظر برگزاری انتخابات هیئت مدیره اولویت بندی شد. طبق اولویت تعیین شده ابتدا هیئت مدیره مجتمع های مسکونی که مدت زمان هیئت مدیره آنها به اتمام رسیده است، در ادامه مجتمع های مسکونی که هیئت مدیره ندارند و همچنین هیئت مدیره مجتمع های مسکونی که در آنها اختلافاتی وجود دارد و... در اولویت برگزاری انتخابات قرار دارند.
در انتهای جلسه مرتضی کیهانی راد رئیس شورای اسلامی از تلاش، همکاری و ممارست اعضا در برگزاری و به نتیجه رساندن اساسنامه ساماندهی هیئت مدیره مجتمع های مسکونی شهرجدید هشتگرد تقدیر و تشکر کرد و توضیح داد: به زودی اطلاع رسانی ثبت نام کاندیداها جهت عضویت در هیئت مدیره مجتمع های مسکونی شهر آغاز خواهد شد و در تلاش هستیم هرچه سریعتر به صورت جهادی درتمامیمجتمع های مسکونی انتخابات هیئت مدیره ها را برگزار و مجتمع های مسکونی را ساماندهی نماییم.شایان ذکر است کمیته ساماندهی و نظارت بر هیئت مدیره مجتمع های مسکونی شهرجدید هشتگرد باعنایت به قانون و مقررات آپارتمان نشینی و شرح و وظائف شوراهای اسلامی شهر به منظور ارائه خدمات عمومی و حفظ و حراست از اموال عمومی و برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان باحضور اعضاى اصلى تشكيل و در راستاى ساماندهی و نظارت بر انتخابات و عملکرد هیئت مدیره های مجتمع های مسکونی با رعایت کلیه مقررات حقوق شهروندی فعالیت مى نمايد.

ميهمان
پاسخ 10/09/1399 - 15:20 صفانژاد

با سلام .با توجه به زمان تعیین هیات مدیره شهرکها .خواستم به اطلاع برسانم که شهرک المهدی فاز ۷ .هیچ گونه تابلویی جهت اطلاع رسانی به مردم نصب نشده .واینکه این شهرک از نظر نظافت ورسیدگی واقعا مشگل داره 

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود