15 دی 1399
شماره خبر: 247665

با تعامل و تلاش مضاعف مدیریت شهری شاهد ارتقاء بیش از پیش شهر جدید هشتگرد خواهیم بود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

با تعامل و تلاش مضاعف مدیریت شهری شاهد ارتقاء بیش از پیش شهر جدید هشتگرد خواهیم بود


نشست مشترک اعضای شورای اسلامی، شهردار و معاونین شهردار، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران باهدف بررسی مسائل شهری و صورتجلسات قبلی فی مابین در دفتر مهندس مجذوب برگزار شد.
در این دیدار تخصصی اعضا ضمن بررسی روند اجرای مصوبات پیشین جلسات برگزار شده، بر تعامل مناسب وتأثیرگذار دو مجموعه شهرداری و شرکت عمران و برگزاری جلسات مستمر کما فی السابق تأكيد كردند.در اين جلسه مسائل اساسي شهری مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
مسائل روبنایی و زیربنایی، روشنایی معابر شهری، پیگیری و تعیین تکلیف بیمارستان، تسریع در تکمیل مترو، تصفیه خانه فاضلاب، طرح تفضیلی، استقرار و لزوم خدمات دهی مناسب دستگاه های خدمات رسان در شهر، ساخت و تكميل پروژه هاي در دست احداث، بوستان های شهری، سالن های ورزشی، احداث ساختمان آتش نشانی، ساختمان مدیریت بحران، کتابخانه ، فرهنگسرا، توسعه حمل و نقل عمومی در راستاي ارتقاي شهر و ... از مسايل مهمي بود كه در اين جلسه مطرح و بررسی شد.
اعضا در این دیدار با اشاره به نقش مدیریت شهری در آسایش و رفاه شهروندان، بر ضرورت افزایش تعاملات فی ما بین و تشکیل مدیریت یکپارچه شهری به عنوان مهمترین نیاز جامعه امروز تأکید و بیان داشتند با تعامل و تلاش مضاعف مدیریت شهری شاهد ارتقاء و توسعه بیش از پیش شهر جدید هشتگرد خواهیم بود.
در ابتدا اعضای شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شهرداری و شرکت عمران در توسعه شهر و خدمات رسانی به شهروندان که با سرعت در حال انجام می باشد، بر برنامه ریزی شهری با درنظر گرفتن اولویت های شهری و میزان تراکم جمعیت فازهای مختلف و همدلی هر دو دستگاه خدمات رسان در توسعه شهر طبق توافقات صورت گرفته شده قبلی تأکید کردند.در ادامه شهردار و مدیرعامل شرکت عمران ضمن ارائه گزارش اقدامات، برنامه های پیش رو را تبیین نمودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود