12 بهمن 1399
شماره خبر: 248943

برخورد با تخلیه کنندگان زباله و نخاله های ساختمانی در اطراف کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برخورد با تخلیه کنندگان زباله و نخاله های ساختمانی در اطراف کرج


رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تخلیه کردن نخاله های ساختمانی از رفتارهای آزار دهنده ای است کههم چهره شهر را زشت و هم مشکلات بهداشتی ایجاد می کند شهرداری با تخلیه کنندگان زباله و نخاله ساختمانی در جاده ها و ورودی شهربرخورد کند.
فریده بزنی بیرانوند با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات زیست محیطی شهر‌ها تخلیه نخاله‌های ساختمانی درمحل‌های غیرمجاز و نزدیکمحل سکونت شهروندان است، اظهارداشت: با هدف رعایت حقوق شهروندان و نظم سیمای شهری مکان‌هایی جهت تخلیه و جمع آورینخاله‌های ساختمانی درحریم شهر در نظر گرفته شده است. عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: رانندگان وسیله نقلیه حمل نخاله مکلف هستند صرفا درمکان‌های تعیین شده نخاله‌های ساختمانیرا تخلیه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله در مکان‌های غیر از مکان‌های تعیین شده با رانندگان برخورد قانونی طبق مقرراتصورت خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: داشتن شهری سالم و ایمن با رعایت پروتکل‌های زیست محیطیهمکاری مستمر و دلسوزانه شهروندان را می طلبد و امید است شهروندان محترم همکاری‌های لازم را به منظور حفظ سیمای شهری بعمل آورند. بزنی بیرانوند بیان کرد: دپوی زباله‌های ساختمانی باری روی دوش طبیعت است و آلودگی‌های محیطی در پی دارد، از این رو بازیافت آن‌ سببمی شود که مشکلات این چنینی از بین رود. عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه کامیون‌های مخصوص حمل نخاله‌های ساختمانی باید ساماندهی شوند، گفت: حفظ و صیانت از محیط زیست و منابعطبیعی همت همگانی را می طلبد و دستگاههای اجرایی نیز باید همکاری لازم را انجام دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود