13 بهمن 1399
شماره خبر: 248974

شهردار علت تعطیلی پل عابر پیاده مرکز کرج را پیگیری کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهردار علت تعطیلی پل عابر پیاده مرکز کرج را پیگیری کند

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهردار کرج علت تعطیلی پل مکانیزه عابر پیاده چهار راه طالقانی بعد از ساعت ۱۹ را پیگیری ویژه کند.
سارا دشت‌گرد در نطق پیش از دستور دویست و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد: پیشاپیش زادروز خجسته دختر پیامبر، حضرت فاطمه زهرا (س) را که سرمنشأ و ریشه سلسله امامت و ولایت و الگوی بانوان و همه مؤمنین هستند که در فرهنگ پربار ایران اسلامی به عنوان روز مادر نام گرفته خدمت بانوان و کارکنان شهرداری و شورای شهر تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه بانوان از ایشان درس ایمان، فداکاری و مهربانی را بیاموزند. وی تصریح کرد: مدتی است پل مکانیزه عابر پیاده واقع در چهارراه طالقانی در ساعت ۷ عصر تعطیل و قفل می‌شود و شهروندان اجازه استفاده از آن را ندارند با وجود نرده‌هایی که در خیابان طالقانی وجود دارد امکان آمد و شد برای شهروندان در عبور از خیابان بسیار دشوار می‌شود.عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در این خصوص ضمن پیگیری علت این موضوع، خواستار رفع هرگونه موضوعی که سبب ممانعت از استفاده از پل عابر پیاده شده هستم، ضمناً یادآوری می‌کنم با توجه به هزینه‌های هنگفت تجهیزات مکانیزه ایجاد چنین پل‌هایی با شرایط امروز بسیار دشوار خواهد بود. وی با اشاره به تبلیغات موجود در پل‌های عابر پیاده بیان کرد: بر این اساس چنانچه تابلوها تبلیغاتی موجب ناامنی پل‌ها شده در جهت حل این مشکل وفق قانون و ضوابط اقدام شود
.دهه فجر بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است
فریده بزنی بیرانوند، رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج نیز اظهار کرد: دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد. وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور همیشگی خود در تمامی صحنه‌ها و مقاطع تاریخ‌ساز انقلاب، تمامی توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد، افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور ایثار، ایستادگی و آزاده‌خواهی ملتی است که با عزمی پولادین و تحت زعامت حضرت امام خمینی (ره) سرنوشت مملکت خود را به‌دست گرفتند و با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خط‌مشی آینده خود را ترسیم کردند. بزنی‌بیرانوند تصریح کرد: بر این باوریم که تا پایان بر اصول و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به ویژه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی وفادار هستیم و در راه آبادانی این بوم و دیار از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
بودجه ۱۴۰۰ با هدف پاسخگویی به نیازهای محله‌ای تبیین و تصویب شود
احد رسولی، خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج نیز اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شورای دوره پنجم مدیریت محله محوری است که در چندین جلسه نیز روی موضوع تأکید شده است. وی به بازدیدهای نظارتی از محله‌های سطح شهر اشاره کرد و افزود: طی بازید از محله حسین‌آباد مهرشهر در گفت‌وگو با شهروندان مشکلات آنها احصاء شد و شهروندان اعلام کردند زمانی ورودی به مهرشهر از اتوبان بدون پل به راحتی انجام می‌شد، بعد از اجرای پل نه تنها ورود به حسین‌آباد مهرشهر تسهیل نشد که وضعیت بدتر شد. رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج بیان کرد: به دلیل اجرای ناقص اجرای پل مهرشهر و تغییر آن برخی از کسبه محل دچار خسارت شدند چون طرحی که اجرا شد به غیر از آن طراحی بود که مصوب شده بود. وی یادآور شد: انتظار داریم در سال آتی بودجه ۱۴۰۰ شهرداران مناطق نیازهای محلی را احصاء کرده و بر اساس همین احصاء و نشست با مردم پروژه‌های محله محور را در دستور کار و برنامه‌های خود قرار دهند. مدیران شهری به رسم‌الخط نامه‌های اداری توجه کنند رحیم خستو، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج نیز با اشاره به نامه قائم‌مقام شهردار کرج اظهار کرد: در نامه فوق علاوه بر غلط‌های رسم‌الخط و غلط‌های املائی چون «سمن که ثمن نوشته شده – تذهیب که تهذیب نوشته شده، خلعید که خلعیت» نوشته شده بود از لحاظ معنی نیز دارای اشتباهات فاحشی است چون «قائم‌مقام شهرداری» نهاد حقوقی قائم‌مقام ندارد و ایشان قائم‌مقام شهردار هستند. وی تصریح کرد: کسب اطلاعات دقیق و سپس دست به قلم بردن! به اطلاع می‌رسانم جای تأسف دارد که ایشان به عنوان رئیس سازمان و قائم‌مقام شهردار ادعا می‌کند اگر تفاهم‌نامه به دست آید. (چه کسی باید به دست ایشان برساند)؛ آقای صحافی مشاور کمیسیون هنر شورای اسلامی نیستند جای تعجب دارد که وی به عنوان سرپرست سازمان از قضیه بی‌اطلاع هستند. خستو بیان کرد: فرهنگسرای خط و تذهیب و خانه هنرمندان لایحه شهرداری با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری و ابلاغ ریاست شورا و دستور شهردار محترم و قراردادهای لازم در اختیار هنرمندان جهت ارتقا فرهنگ و هنر شهر صورت گرفته است و در چارچوب وظایف و اختیارات در حال فعالیت هستند و آقای عسگری مرجع قضاوت در مورد اهداف نیستند. (که ادعا نموده‌اند که از اهداف اصولی فاصله گرفته‌اند.) وی افزود: در ضمن استفاده از ادبیاتی چون دستور داده‌ام مناسب مکاتبات اداری نیست، اگر نامه را دیگران نوشته‌اند و وی امضا کرده که تأسف‌بار است و اگر خودشان نگاشته‌اند جای تعجب دارد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود