29 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 25536

احداث پارکینگ های عمومی در مناطق با اعتبار 15 میلیارد تومان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث پارکینگ های عمومی در مناطق با اعتبار 15 میلیارد تومان


سپیدارآنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از ایجاد و راه اندازی پارکینگ های عمومی در سطح مناطق با صرف اعتبار 15 میلیارد تومانی در آینده نزدیک خبرداد.
علی اصغر کمالی زاده افزود: تامین پارکینگ اعم از طبقاتی و یا مکانیزه، از جمله ضروری ترین نیازهای ساختاری شهر است که مدیران شهری نیز نسبت به انجام آن توجه و اراده ای ویژه دارند. وی با بیان اینکه، تاثیرات ایجاد و بهره گیری از پارکینگ در سطح مناطق، نمود کلی و خروجی بسیار کارآمدی دارد، افزود: بر این اساس و با توجه به حجم بالای ترافیک در سطح شهر، احداث پارکینگ مناسب با ظرفیت منطقه امر بسیار مهمي است و به جد نیز از سوی متولیان ذیربط در مدیریت شهری دنبال می شود. این مسئول با اشاره به اجرای پروژه احداث پارکینگ های عمومی سطح مناطق با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان، اظهارداشت: ایجاد و احداث پارکینگ های مکانیزه در آینده نزدیک در سطح مناطق از برنامه های مهم معاونت فنی و عمرانی است که با همکاری حوزه ذیربط انجام می گیرد. کمالی زاده در ادامه از اجرای پروژه احداث پارکینگ طبقاتی در منطقه 5 خبرداد و عنوان کرد: تحقق این مهم نقش بسزایی در روانسازی ترافیک منطقه و به تبع آن ترافیک سطح شهر دارد.
اجرای پروژه های فرهنگی ورزشی و اجتماعی
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اجرای پروژه های فرهنگی ورزشی و اجتماعی عنوان کرد: این پروژه ها بر اساس اولویت بندی اجرایی می شود. کمالی زاده،

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود