9 شهریور 1400
شماره خبر: 255432

اولین جلسه کمیته فنی و عمرانی شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



اولین جلسه کمیته فنی و عمرانی شهرداری و شورای هشتگرد با حضور سرپرست شهرداری ، مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ، معاونت عمرانی ، مسئول عمران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
مهندس جلیل امینی سرپرست شهرداری هشتگرد برگزاری جلسات کمیته فنی و عمرانی را فرصتی مناسب برای همفکری و مشورت و بهره‌گیری از نظرات متخصصان در توسعه و عمران شهر دانست.
امینی گفت : خوشبختانه با تلاش حوزه درآمدی شهرداری طی هفته‌های اخیر ، بسیاری از مطالبات پیمانکاران عمرانی پرداخت شده و انتظار می رود با پرداخت مطالبات، کارهای عمرانی با سرعت پیش رود .وی به نظارت دقیق و مستمر بر امورات عمرانی تاکید نمود و خواستار استفاده از مشاورین زبده در تهیه طرح و نقشه های اجرایی پروژه های عمرانی شد .امینی ساماندهی نهر بلوار خبرنگار را از جمله کارهای مهم حوزه عمران دانست که با توجه به اعتبار پیش بینی شده در بودجه سالجاری می بایست با اخذ نظریه دستگاههای ذیربط طرحی مناسب با در نظر گرفتن موضوع ایمنی نهر و ظرفیت آب عبوری از آن و نیز در نظر گرفتن سیمای بصری تدوین و اجرا گردد . مهندس مؤیدی مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونت عمرانی و کارشناسان این حوزه ، پیشبرد امورات عمرانی را موجب دلگرمی شهروندان و اعتماد به شهرداری در قبال پرداخت عوارض دانست.مؤیدی گفت : اجرای پروژه های عمرانی از جمله وظایف ذاتی مدیریت شهری می‌باشد و شهروندان علاوه بر کارهای خدماتی و فرهنگی و امورات روزانه و مستمر در سطح شهر ، انتظار اجرای پروژه های عمرانی را از مدیریت شهری دارند. وی گفت : هرچند اجرای پروژه های عمرانی از قبیل لکه گیری و آسفالت ، جدول گذاری ، پیاده رو سازی و ... از جمله پروژه های مورد نیاز و ضروری شهری است لیکن توقع شهروندان از مدیریت شهری ، اجرای پروژه های عمرانی بزرگ و زیرساختی می باشد که درآمد پایدار را برای شهرداری به همراه داشته باشد و امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان خبره و با تجربه شهرداری و همفکری و تعامل با رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی ، طرح ها و پروژه های بزرگ عمرانی را در شهر آغاز نماییم . مسول کمیسیون عمران شورا بیان کرد : در سال جاری لزوماً بر اساس بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ عمل نموده و می بایست پروژه‌های عمرانی در حال اجرا تکمیل شده و با نظارت دقیق و تسریع در اجرای آنها از هدر رفت هزینه ها جلوگیری شود و انشا الله طرح ها و برنامه های پیشنهادی شورای ششم را در تدوین بودجه سال آینده در نظر خواهیم گرفت . مهندس عیسی بگلو معاونت عمرانی ، مسول واحد عمران و کارشناسان شهرداری نیز در ادامه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود