15 شهریور 1400
شماره خبر: 255702

تئاتر شهر در شأن فرهنگ و هنر کلانشهر کرج نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری،اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج گفت: تئاتر شهر در شأن فرهنگ و هنر کلانشهر کرج نیست و مجموعه تئاتر شهر در حال ساخت بلاتکلیف رها شده که حتماً باید در متمم بودجه تعیین تکلیف شود.
حجت الاسلام علیرضا سعیدی در اولین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری کرج که با حضور اعضا این کمیسیون ، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی و تعدادی از مدیران دستگاههای فرهنگی برگزار شد، اظهارداشت: متاسفانه در گذشته پراکندگی در حوزه فرهنگ و هنر نمایان بود لذا در دوره ششم شورای شهر تلاش میکنیم تا در نحوه توزیع عادلانه امکانات و خدمات فرهنگی عدالت رعایت شود. رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری،اجتماعی،ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج افزود: برخی سئوال می کنند که شورای اسلامی دوره ششم با حوزه فرهنگ و هنر چه خواهد کرد و چه اتفاقاتی در این حوزه خواهد افتاد ؟چرا کمیته ویژه هنر در این دوره ادغام شده است؟ حجت الاسلام علیرضا سعیدی با بیان اینکه هنرمندان در این دوره جایگاه ویژه ای خواهند داشت، تصریح کرد: شاخصه‌های مختلفی برای شهر زیست پذیر وجود که مهمترین آن مسائل فرهنگی است و ارتقای شاخصه های فرهنگی باعث توسعه شهر بخصوص در مناطق کم برخوردار خواهد شد.
وی بیان کرد: امروزه تفکری ایجاد شده که برخی از مردم و مسئولین توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی و عمرانی شهر را مقوله ای جداگانه از توسعه فرهنگی تلقی می کنند و این در حالی است که توسعه شهری در تمامی ابعاد نیازمند توسعه فرهنگ عمومی شهر است. رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری،اجتماعی،ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج ارتقای فرهنگی شهر را یکی از دغدغه های اصلی شورای شهرعنوان کرد و گفت: حضور مدیران فرهنگی شهر در چنین کمیسیون ها و کارگروههای فرهنگی نشان از اهمیت موضوع و اهتمام ویژه مسئولان برای ارتقای فرهنگ عمومی شهر است لذا شورای شهر دوره ششم مصمم است با بهره گیری از تجربیات مدیران و افراد صاحب نظر در این حوزه برنامه‌ ریزی های انجام شده در این خصوص را عملی و مشهود کند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود