22 مهر 1400
شماره خبر: 257539

دیدار سرپرست شهرداری هشتگرد با پلیس راهور

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



به مناسبت هفته نیروی انتظامی مهندس امینی سرپرست شهرداری هشتگرد به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در دفتر سرهنگ سالمی رئیس پلیس راهور هشتگرد با وی دیدار و گفتگو کردند.
مهندس امینی سرپرست شهرداری با اشاره به ترافیک و ازدحام خودروها در ساعات پایانی روز در بلوار امام(ره) خواستار بررسی کارشناسانه از طرف پلیس راهور و ارائه پیشنهادات لازم برای رفع این معضل شد.امینی گفت : طی دو ماه اخیر ۸۰ کیلومتر خط کشی معابر و بالغ بر ۳۵۰ متر مربع رنگ آمیزی و آشکارسازی خطوط عابر پیاده و سرعتگیر در سطح شهر صورت گرفته است و خوشبختانه پلیس راهور در زمینه ی روان سازی ترافیک در زمان اجرای پروژه های عمرانی و به ویژه آسفالت معابر یاری‌گر شهرداری بوده است .مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی هشتگرد در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی از همکاری و تعامل پلیس راهور با شهرداری در زمینه‌های مختلف و به ویژه در زمینه رفع مشکلات ترافیکی تقدیر و تشکر نمود.افشاری گفت : پلیس راهور به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسان همیشه در کنار مدیریت شهری بوده است و خوشبختانه اقدامات خوب و قابل تقدیری در زمینه اصلاح هندسی معابر و رفع مشکلات ترافیکی صورت پذیرفته است .
مهندس فلاحتکار عضو شورای اسلامی شهر و مسئول کمیته ترافیک نیز با تاکید بر اجرای مصوبات کمیته ترافیک ، خواستار تعامل بیشتر در جهت خدمات رسانی به شهروندان شد. فلاحتکار گفت : کمیته ترافیک شهرداری هشتگرد به عنوان مرکز شهرستان ساوجبلاغ به صورت ویژه پیگیر مسائل ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز می باشد و انتظار می رود مصوبات این کمیته که در راستای تسهیل در عبور و مرور مرور و روان سازی ترافیک می باشد با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های ذیربط اجرا گردد . مهندس مؤیدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر و مسئول کمیسیون عمران نیز با اشاره به پروژه های عمرانی در حال اجرا در سطح شهر به برخی از پروژه های گسترده به ویژه آسفالت معابر شهری اشاره کرد و افزود : طی دو ماه اخیر بالغ بر ۳۰۰۰ تن آسفالت جهت روکش و لکه گیری و ترمیم نوار حفاری با هدف ارتقاى خدمات به شهروندان توزیع گردیده است و این روند ادامه خواهد داشت. وی افزود : کمیسیون عمران شهرداری و شورای اسلامی شهر به صورت ویژه پیگیر رفع مشکلات ترافیکی از طریق اجرای طرح‌های عمرانی می باشد و در بودجه سال آینده نیز پیشنهاداتی برای رفع این معضل ارائه خواهد شد. سرکار خانم صالحی دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات رئیس و پرسنل پلیس راهور تقدیر و تشکر نمود و همکاری و تعامل مدیریت شهری با دستگاه های خدمات رسان و به ویژه پلیس راهور و نیروی انتظامی را زمینه‌ساز رضایتمندی بیشتر شهروندان دانست .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود