26 آبان 1400
شماره خبر: 259172

دیدار مدیران شرکت راهسازی و عمران ایران (خاتم الاوصیا)با شهردار نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



شهردار نظرآباد با مدیران شرکت راهسازی و عمران ایران (خاتم الاوصیا)که وابسته به وزارت دفاع است دیدار و بحث و تبادل نظر کردند.
در این دیدار بر ضرورت همکاری مجموعه‌ مدیریت شهری با شرکت فوق در تسریع و تسهیل انجام پروژه‌های شهری تبادل نظر شد.این جلسه بر آمادگی و لزوم همکاری و تعامل شهرداری و شرکت فوق برای خدمتگذاری بیشتر به مردم شریف نظرآباد تاکید شد.
معاون فنی شرکت راهسازی و عمران ایران سازندگی (خاتم الاوصیا) از آمادگی و همکاری این شرکت با پروژه های عمرانی بزرگ مقیاس شهری شهرداری نظرآباد خبر داد. مهندس آژیر در دیدار با شهردار نظرآباد بر همکاری و مشارکت این دو مجموعه تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت عمران و سازندگی خاتم الاوصیا آمادگی اجرای قراردادهای عمرانی با شهرداری نظرآباد تا هزار میلیارد تومان در سریع ترین زمان را دارد.وی تصریح کرد: نگاه مجموعه مدیران شرکت اجرای پروژه های عمرانی بزرگ مقیاس و با نگاه محرومیت‌زدایی است. معاون فنی شرکت عمران وسازندگی خاتم الاوصیا به بخش از پروژه های در دست اجرای این شرکت اشاره کرد و گفت : این پروژه ها در سطح کشور شامل : پروژه های اتوبان در اصفهان، شیراز سد بزرگ شهروندی شرق زوین را در دست اجرا دارد.
مهندس آژیر اظهارامیدواری کرد: امید است در سایه تعامل و همکاری بتوانیم با انجام پروژه های بزرگ در سطح شهر نظرآباد شاهد شاخص های توسعه در این شهر باشیم.
مدیر استانی شرکت راهسازی و عمران ایران (خاتم الاوصیا) نیز از آمادگی این شرکت برای اجرای بیش از هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در نظرآباد خبر داد. مهندس نوسودی در دیدار با شهردار نظرآباد ضمن اعلام آمادگی در جهت هم افزایی هر چه بیشتر و خدمت به مردم، خواستار مشارکت و تعامل بین این دو مجموعه شد و اظهارداشت: با توجه به توان مالی و فنی شرکت آمادگی داریم کلیه پروژه های عمرانی شهر در قالب وام ، زمین و صکوک و اوراق در شهر نظرآباد اجرا کنیم.این مسئول تصریح کرد: با توجه به نگاه وزارت دفاع مبنی بر اجرای پروژه های محرومیت زدایی، این آمادگی در مجموعه شرکت وجود دارد که خدمات رسانی را در شهر نظرآباد آغاز کنیم.مهندس نوسوی یادآور شد: بدون شک شرکت راهسازی و عمران ایران خاتم الاوصیا در پروژه های مختلف در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فنی و… در کنار مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود