5 خرداد 1392
شماره خبر: 26006

پارک 3500 متر مربعی گلبرگ بهسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پارک 3500 متر مربعی گلبرگ بهسازی شد


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از اجرای عملیات بهسازی و بازسازی پارک سه هزار 500 متر مربعی گلبرگ در این منطقه خبرداد.
حسین عطایی در تشریح فعالیت های انجام شده در این پارک، گفت: جدول گذاری و معبر سازی و احداث زمین بازی از جمله عملیات های عمرانی انجام شده در این پارک می باشد. وی، لوله گذاری در پارک گلبرگ را یادآور شد و با بیان اینکه، این لوله گذاری به طول 200 متر در پارک انجام شده است، اظهارداشت: اسلیو گذاری برق به طول 300 متر طول نیز از دیگر عملیات های فنی عمرانی است که در این پارک محله ای صورت گرفته است. عطایی افزود: ازدیگر عملیات هایی که در این پارک در حال انجام است، عملیات خاکریزی است که هم اکنون نیز این عملیات با تعداد 50 کامیون در حال اجرا می باشد . وی با اشاره به نصب سه عدد آلاچیق و چهار عدد میز شطرنج در فضای این پارک، بیان کرد: تجهیزات فوق با هدف فراهم آوردن زمینه های تفریح ایجاد شده است.
لزوم توزیع و پراکنش پارکهای محلی در سطح منطقه
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در ادامه بر ضرورت توزیع و پراکنش پارک های محله ای در سطح منطقه تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم از اولويت هایی است که شهرداری منطقه 11 با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه نسبت به آن برنامه ریزی و اقدام می کند. عطایی، احداث پارک‌های محله‌ای را از رئوس مهم برنامه های شهرداری خواند و با یادآوری تاکید مجموعه مدیریت شهری در این خصوص، بیان کرد: مسائل مختلفی بر ضرورت توسعه فضاهای تفریحی در سطح شهر و منطقه تاکید دارد که رشد جمعیت شهری و مهاجرت از جمله این دلایل هستند. وی با بیان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود