21 آذر 1400
شماره خبر: 260448

اجرای پروژه های عمرانی اقدامی ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر خواهد بود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



فرهاد رستمی رئیس شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای اسلامی شهرچهارباغ از عملیات پروژه جدول گذاری خیابان شهید صدوقی بازدید کردند.
در بازدید میدانی ص فرهادی رستمی عضو شورای اسلامی شهر و نماینده شورا در کمیسیون تحویل پروژه های عمرانی از روند پروژه عمرانی به همراه سرپرست معاونت خدمات شهری و ناظر پروژه های مهدی آباد از پروژه جدول گذاری خیابان شهید صدوقی بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه مورد بررسی قرار گرفت. وی در حاشیه این بازدید تاکید کرد : در اجرای پروژه ها رعایت کیفیت خیلی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم پروژه های شهری هر چه سریع تر به بهره برداری برسد تا امکان استفاده شهروندان عزیز از خدمات مدیریت شهری فراهم گردد.
مهندس رستمی عضو شورای اسلامی شهر هدف از این بازدید را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا در سطح شهر بیان کرد و گفت : اجرای پروژه های عمرانی اقدامی ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر خواهد بود ، این مقام مسئول روند پیشرفت پروژه جدول گذاری را مثبت ارزیابی کرد و از دست اندرکاران پروژه های مذکور خواست تا با تمام توان روند تکمیل پروژه ها را پیش برده تا تقدیم شهروندان فهیم مهدی آباد نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود