10 بهمن 1400
شماره خبر: 262878

بازدید میدانی مدیریت شهری چهارباغ از پروژه های عمرانی سطح شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار چهارباغ با حضور در سطح شهر ، از پروژه های عمرانی بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهرک ابریشم ، جدولگذاری کمربندی ملک آباد، مجتمع فرهنگی اجتماعی مهدی آباد(سرای محله) ، رفیوژ وسط بلوار پیام و کاشت درخت و توسعه فضای سبز شهری بازدید کردند.
پروژه زیرسازی و آسفالت بلوار شهید سلیمانی و رفیوژ وسط بلوار پیام دو طرح مهم عمرانی است که باعث بهبود در عبور و مرور خودروها، کاهش تصادفات رانندگی، تسهیل در ترافیک و زیبا سازی منظر شهری خواهد شد. در پروژه جدول گذاری کمربندی ملک آباد نیز که به طول ۴٠٠ متر و به صورت دوبل اجرا می شود شاهد جلوگیری از روان آب ها و آبگرفتگی معابر و هدایت آب های سطحی خواهیم بود.همچنین مجتمع فرهنگی اجتماعی (سرای محله) مهدی آباد یکی از مراکز موثر فرهنگی است که عملیات ساخت آن در حال اجراست و با راه اندازی این مرکز،شاهد ارتقای شاخص های فرهنگی منطقه خواهیم بود. اعضای شورای اسلامی شهر با بیان این موضوع که شهروندان عزیز چهارباغی لایق با کیفیت ترین خدمات رفاهی می باشند ، عنوان نمودند به تاخیر افتادن بهره برداری از پروژه های عمرانی به هیچ عنوان شایسته مجموعه مدیریت شهری نیست و شهرداری می بایستی نهایت توان خود را در اتمام پروژه های نیمه کاره به کار گیرد.
بازدیدهای میدانی و مطالبه گری شورای اسلامی شهر بدون هرگونه مماشات تا حصول نتیجه و جلب رضایت مردم شریف چهارباغ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود