28 اردیبهشت 1401
شماره خبر: 267569

موتور کارهای عمرانی در شهر گلسار استارت خورده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



جلسه کمیسیون عمران ، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گلسار با حضور رئیس شورای اسلامی شهر ، نایب رئیس و مسئول کمیسیون عمران ، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر ،عضو کمیسیون عمران شورای شهر ، شهردار ، معاونت اداری مالی و مسئولین واحدهای ذیربط در سالن جلسات شورای اسلامی شهر گلسار برگزار گردید .
در ابتدای جلسه مهندس مهرانی ضمن خوش آمدگویی در خصوص پیگیری مصوبات جلسه گذشته مطالبی را بیان و افزود: پیشبرد برنامه ها نیازمند شناخت دقیق ظرفیت ها و عوامل محیطی درونی و بیرونی است و با استفاده از راهبرد گام برداریم . وی افزود: در هر سازمان نقاط قوت توانمندی سازمان که نیروی انسانی است می باشد و نقاط ضعف نیز محدودیت های آن می باشد و باید با توجه به مشکلات منابع و افزایش قیمت ها تلاش نماییم تا اجرای پروژه های عمرانی را پیش ببریم.
کمرروستا رئیس شورای اسلامی شهر اظهار داشت : اجرای رزمایش جهاد امید آفرینی در شهر گلسار نیز فرصتی است که به پشتوانه آن تعدادی از پروژه ها و امورات شهر را با همکاری سایر دستگاه ها اجرا و همچنین با طرح های پیشنهادی مشکلات را مرتفع نماییم .
حمید کیاروستا شهردار گلسار نیز در سخنانی بیان داشت: به لطف خدا موتور کارهای عمرانی در شهر گلسار استارت خورده است و مواردی از قبیل: انجام مناقصه آسفالت ، جابجایی تیرهای چراغ برق خیابان ۳۰ متری امام خمینی (ره) ، لکه گیری معابر و روکش آسفالت بلوار خیابان اصلی شهر ، عقد قرارداد مشاور اجرای پروژه ساختمان شهرداری ، تکمیل پارک ۶/۵ هکتاری شهر پیگیری گردیده است و در آینده ای نزدیک اجرا می گردد . کیاروستا همچنین تداوم جلسات کمیسیون عمران را در راستای بررسی نقاط قوت و ضعف اجرای پروژه ها خواستار گردید .
مهندس خرمجاه عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نیز بیان داشت: کلیه پرسنل و مجموعه مدیریت شهری باید تلاش نماییم خدماتی درخور شأن شهروندان ارائه نماییم. وی همچنین در خصوص آموزش پرسنل ، سامان بخشیدن شهرک های اقماری ، اجرای پروژه ها بر اساس اصول فنی و ضوابط قانونی در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع ، ایجاد زیرساخت های خدماتی مطالبی را بیان نمودند .
در ادامه حاضرین در خصوص مصوبات جلسه گذشته و همچنین اقدامات پیش رو به تبادل نظر پرداختند و مصوباتی اتخاذ گردید .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود