15 تیر 1401
شماره خبر: 269811

مقدمات استقرار درمانگاه از سوی مدیریت شهری گلسار در حال انجام می باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



جلسه کیته فرعی بهداشت قرارگاه اجتماعی خانه محله شهر گلسار با حضور دکتر رنجبر پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ و هیئت همراه ، کیاروستا شهردار گلسار ، مهندس خرمجاه مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ، کوه فلاح مسئول خانه محله شهر گلسار و اعضای خانه محله ، دکتر تمیمی سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت گلسار در دفتر شهر گلسار برگزار گردید .
در ابتدای جلسه کیاروستا شهردار گلسار ضمن خوش آمد گویی در سخنانی از زحمات و پیگیری های دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، دکتر صیادی ریاست دانشگاه علوم پزشکی البرز ، دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و دکتر رنجبرپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیگیری استقرار درمانگاه شبانه روزی گلسار تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت مقدمات استقرار درمانگاه نیز از سوی مجموعه مدیریت شهری در حال انجام می باشد . شهردار گلسار همچنین در خصوص برخی از مشکلات بهداشتی و زیست محیطی شهر گلسار مطالبی را بیان و افزود: ما موظفیم با همکاری سایر دستگاه های ذیربط در راستای کاهش مشکلات حوزه بهداشتی تلاش نماییم .
در ادامه دکتر رنجبرپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ در سخنانی بیان داشت: کمیته فرعی بهداشت در قالب قرارگاه اجتماعی خانه محله برگزار گردیده است تا مشکلات مربوط به ۷ نقطه در قالب این طرح به صورت میدانی بررسی گردد. وی افزود : در این جلسات مصوباتی اتخاذ می گردد تا با کمک و همکاری مسئولین ذیربط مشکلات مربوطه در حوزه بهداشت مرتفع گردد. دکتر رنجبرپور همچنین در خصوص آسیب های اجتماعی و مشکلات حوزه تغذیه و راهکارهای کاهش آن نیز مطالبی را بیان نمودند . در ادامه کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ و اعضای خانه محله شهر گلسار نیز در خصوص مشکلات حوزه بهداشت در شهر گلسار و راهکارهای کاهش آن به تبادل نظر پرداختند . مهندس خرمجاه مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار نیز در سخنانی بیان داشت: وجود برخی از مشکلات در حوزه بهداشت در شهر گلسار نبود زیر ساخت و نیازمند توجه و پیگیری مسئولین شبکه بهداشت و درمان و دستگاه های ذیربط می باشد. وی افزود: یکی از مباحث و راهکارهای کاهش مشکلات حوزه بهداشت مقوله آموزش می باشد که نیازمند همکاری دستگاه های مرتبط در این امر و تشکیل کمیته های تخصصی می باشد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود