25 تیر 1401
شماره خبر: 270208

اجرای طرح معیشتی کارکنان آتش نشانی مدیریت شهری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح معیشتی کارکنان سازمان آتش نشانی مدیریت شهری کرج توسط مرکز پژوهش های شورای شهر در دست بررسی و تلاش برای اجرایی شدن است.
محمد اسدیان در نشست تخصصی با آتش نشانان شهرداری اظهارداشت: جامعه آتش نشانان یکی از مهمترین و اساسی ترین بخش های خدماتی در زندگی مدرن و شهرنشینی به حساب می آید که مستقیما علاوه بر درگیر بودن با جان شهروندان بخش مهمی از ایمنی شهر را موجب می شود. رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از سوی دیگر وضعیت معیشتی آتش نشانان، عدم توجه به مسایل سختی کار و تجهیزات ایمنی و ... موجب شده تا علاوه بر سختی فرایند شغلی، نگرانی های معیشتی پرسنل خدوم در این حوزه را نیز به دنبال داشته باشد.
اسدیان بیان کرد: با توجه به آنکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بخشی از خانواده مدیریت شهری محسوب می شود بخش اعظم مشکلات بیان شده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری قابل رفع شدن می باشد. عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در این راستا طرح پژوهشی با عنوان ارتقا معیشتی آتش نشانان از اواخر سال گذشته ، جلسات متعدد کارشناسی برگزار و در نهایت ضمن بررسی طرح مذکور با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج مقرر شد تا طرح معیشتی کارکنان آتش نشانی مدیریت شهری کرج در اولین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد و ان شالله به زودی کار اجرایی طرح نهایی می شود .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود