11 مهر 1401
شماره خبر: 273794

احداث ۳۰ بوستان تفریحی تا پایان امسال در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



رییس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: کار احداث ۳۰ بوستان فرهنگی و تفریحی طی ماه های اخیر در مناطق مختلف این استان کلید خورده که به تدریج تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.
علی قاسمپور در آیین افتتاح چهار بوستان و یک پروژه تعریض جاده ای در کرج افزود: امسال درشورای شهر یکی از موضوعاتی که در بودجه ۱۴۰۱ به صورت تباصرو تکلیفی به شهرداری کرج ابلاغ شد احداث ۳۰ بوستان بود که برای هر منطقه سه پارک محله ای در نظر گرفته شد. وی گفت: تا امروز ۱۵ بوستان به بهره برداری رسیده که تلاش می شود ۱۵ بوستان دیگر تا پایان سال تکمیل و دراختیار مردم قرار گیرد. وی تاکیدکرد: امروز شهروندان انتظار دارند که خدمات در محل زندگی آن ها نمود عینی داشته باشد و برهمین اساس عملکرد مدیریت شهری را از درب منزل خود قضاوت می کنند.
رییس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: یکی از اولویت های شورای ششم شهر کرج نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار است که منطقه حصارک از جمله این مناطق به شمار می رود.وی تاکید کرد: برای بهبود زندگی در مناطق کم برخوردار کرج هدفگذاری کرده ایم و شورای ششم به این امر خواهد پرداخت.سرپرست شهرداری کرج در آیین گشایش پنج پروژه عمرانی که در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد، گفت : امروز چهار بوستان تفریحی و تعریض خیابان خط چهار حصار کرج تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفتند. منوچهر غفاری ادامه داد: طرح تعریض خیابان خط چهار حصارک کرج با هدف روان سازی جاده گردشگری کرج – چالوس انجام شده است .سرپرست شهرداری کرج گفت : برای اجرای پنج پروژه عمرانی که امروز افتتاح شد ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده که از این میزان ۵۵ میلیارد تومان صرف تعریض خیابان خط چهار حصار شده است. غفاری خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه ها نیروهای سازمان عمران و فنی و عمرانی شهرداری کرج به صورت شبنه روزی پای کار آمدند.وی تاکید کرد: طرح توسعه بوستان های محلات نیز یکی دیگر از اقدامات مدیریت شهری کرج بوده که اکنون با سرعت در حال انجام است.سرپرست شهرداری کرج اظهارداشت: اکنون نیز تعدادی بوستان با کار کرد موضوعی و متفاوت و پارک مادرو کودک در منطقه ۶ کرج در حال احداث است است.سرپرست شهرداری کرج بیان داشت: تمام تلاش مدیریت شهری وشهرداری کرج این است که به مطالبات مردم جامه عمل بپوشند. غفاری یادآورشد: شهر کرج با سایر کلانشهر ها متفاوت است چرا که طرح توسعه آن بسیار شتاب زده انجام شده است هرچند که در ۲ دهه گذشته اتفاقات خوبی در این کلانشهر رخ داده که توسعه شهر را رقم زده است . وی گفت: با تلاش اعضای شورای ششم شهر و شهرداری کرج تداوم توسعه شهر در دستور کاراست. وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود۷۵ درصد بودجه عمرانی و تعهدات مدیریت شهری کرج انجام شده هر چند که جذب اعتبارات با کندی صورت می گیرد.غفاری خاطرنشان کرد: این انتقاد همیشه به همه مجموعه های شهری و پروژه های دولتی وارد است که باید سه ماهه و شش ماهه اول سال بیشتر کار کنیم اما به دلیل تاخیر در ابلاغ بودجه و انعقاد قرار دادها اجرای پروژه ها نیز از نظر زمانی به نیمه دوم سال موکول می شود.وی اظهار داشت : در ۶ ماهه دوم سال بخش عمده مطالبات در عرصه های عمرانی ، فرهنگی و شهری تجمیع می شود که باید محقق شود.سرپرست شهرداری کرج تاکید کرد: امروز طرح هوشمند سازی در حوزه های مختلف شهری کرج از جمله فرهنگی باید در اولویت کاری قرار گیرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود