17 آذر 1401
شماره خبر: 277045

بهره‌برداری از پروژه روشنایی محور کیانمهر- ماهدشت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



سرپرست اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: پروژه تامین روشنایی محور کیانمهر- ماهدشت در محدوده فرودگاه پیام تا ورودی مسکن مهر ماهدشت به بهره‌برداری رسید.
مرتضی داودی گفت: پروژه تامین روشنایی محور کیانمهر- ماهدشت محدوده فرودگاه پیام تا ورودی مسکن مهر ماهدشت از تیرماه سال جاری آغاز شد و 15 آذرماه به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه 27 اصله تیر روشنایی در طول 1700 متر جانمایی شده است، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 100 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.این مسئول تصریح کرد: در اجرای این پروژه برای اولین بار در استان البرز از چراغ تیر برق LED استفاده شده است که قطعا در کاهش مصرف برق تاثیر بسزایی دارد.
داودی در پایان با یادآوری اینکه با تامین روشنایی این محدوده، پروژه روشنایی محور کیانمهر- ماهدشت به طول هفت کیلومتر تکمیل شد، گفت: از آنجا که تامین روشنایی راه‌ها تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و عابران پیاده دارد، این اداره‌کل اجرای چنین پروژه‌هایی را همواره در اولویت کاری قرار می‌دهد تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود