8 دی 1401
شماره خبر: 277999

تعریض سه نقطه ترافیکی در منطقه چهار کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: توزیع عادلانه خدمات شهری و تلاش برای کاهش محرومیت در مناطق حاشیه‌ای منطقه به‌عنوان یک ضرورت و از اولویت‌های اصلی برنامه‌ها و فعالیت‌های منطقه است.
سعید صفری اظهار کرد: توجه به محلات کم برخوردار و توزیع عادلانه خدمات به محلات حاشیه‌نشین در رأس خدمات‌رسانی منطقه قرار دارد.صفری اجرای طرح‌های خدماتی نظیر پارک و فضای سبز، اجرای عملیات جدول‌گذاری، آسفالت، طرح فاضلاب شهری و توسعه امکانات عمومی و خدماتی را از اقداماتی برشمرد که تلاش می‌شود در محدوده‌های حاشیه‌نشین منطقه اجرایی شود.
تلاش برای تکمیل باغ ترابی در دستور کار است
مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به‌ توزیع خدمات رفاهی و تفریحی در محلات حاشیه‌ای منطقه از تلاش منطقه در تکمیل باغ ترابی به متراژ هفت هزار و ۶۰۰ مترمربع خبر داد و افزود: امید است با فراهم شدن شرایط در جهت پیشرفت این پروژه، تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.صفری از اقدامات تملکی این منطقه به‌منظور احداث فاز بعدی پارک هاشمی خبر داد و گفت: همچنین دو تملک دیگر در این منطقه به‌منظور احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی در محلات حاشیه‌نشین در حال اجرا است.
وی افزود: با احداث فاز دوم پارک هاشمی سرانه فضای سبز در منطقه افزایش پیداکرده و شهروندان می‌توانند سهم بیشتری از فضای سبز و گذراندن اوقات فراغت در پارک‌ها داشته باشند.
پیشرفت ۷۰ درصدی تعریض جاده قزل‌حصار
مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج اظهار کرد: اجرای پروژه تعریض جاده قزل‌حصار در غرب منطقه که به‌عنوان یکی از محورهای مهم و حادثه‌خیز کلان‌شهر کرج به شمار می‌رود، یکی از پروژه‌های مهم شهرداری کرج محسوب می‌شود.سعید صفری از پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه که بخش عمده آن در منطقه ۴ قرار دارد، خبرداد و گفت: با اجرای این پروژه، عبور و مرور شهروندان در محدودهای فرودگاه پیام، جاده قزل‌حصار و مناطق حاشیه‌نشین شهر تسهیل می‌شود.صفری، تعریض بلوار ارم و تملکات صورت گرفته در این محدوده و آزادسازی بلوار ولیعصر(عج) که به‌موازات بلوار ارم در منطقه ۴ است را از پروژه‌هایی یادکرد که در حال اجرا است و کمک زیادی در جهت کاهش ترافیک منطقه و شهر خواهد کرد.
این مسئول در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه بخشی از منطقه ۴ در حوزه بازآفرینی است، افزود: طی جلسات مختلف ستاد بازآفرینی استان، مواردی برای طرح توسعه محله‌های کم برخوردار منطقه مصوب شده که به‌صورت مستمر در حال اجرا است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود