8 فروردین 1402
شماره خبر: 282297

فاطمه منعمی با تاکید بر حمایت همه جانبه شورا از کارکنان متعهد و متخصص ، خواستار ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری


عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر حمایت همه جانبه شورای اسلامی شهر کرج از کارکنان متعهد و متخصص خواستار ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری شد.

فاطمه منعمی در جلسه کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر که صبح امروز سه شنبه هشتم فروردین برگزار شد، اظهار داشت: نظارت صحیح بر عملکرد پرسنل و حمایت از نیروهای متعهد و متخصص که صادقانه در مسیر خدمت به شهر و شهروندان گام بر میدارند ، امری ضروری و انکارناپذیر است.
رئیس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج افزود: مدیریت شهری میبایست در جهت ایجاد انگیزش در کارکنان اقدام نماید تا کارایی و خروجی عملکرد بهتر شود و البته فراوانی نیروی انسانی در بدنه سازمان، عاملی در جهت عدم شناسایی و حمایت از نیروهای کاربلد نیست.
فاطمه منعمی رضایتمندی ارباب رجوع ، میزان کارکرد، حجم فعالیت ، نوعیت و حساسیت شغلی را از شاخصهای مهم در سنجش عملکرد کارکنان و نحوه حمایت از آنان دانست و بر ضرورت تدوین شیوه نامه حمایت از کارکنان با شاخصهای کاربردی در جهت ایجاد انگیزش بیشتر در نیروهای فعال تاکید کرد.
رئیس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج افزود: ساماندهی منابع انسانی مدیریت شهری از خواسته های شورای اسلامی شهر کرج است که امید می رود با استفاده از تخصص و تجارب نیروهای کارآمد در جهت دستیابی به اهداف مدیریت شهری اقدام گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود