29 مرداد 1402
شماره خبر: 290682

دیدار مردمی سرپرست منطقه ۳ با شهروندان در مسجد صاحب الزمان (عج)

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در شهرک سهرابیه ضمن دیدار و گفت‌وگو با شهروندان و نمازگزاران، دستور رسیدگی به درخواست‌های به‌حق شهروندان را صادر کرد.
حمید صفدری در این دیدار که در مسجد مسجد صاحب الزمان (عج) صورت گرفت، عنوان کرد: مهمترین اولویت این منطقه خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار است.
صفدری با تأکید بر اهمیت پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی گفت: برگزاری ملاقات مردمی موجب کاهش فاصله بین مسئولین و مردم می‌شود و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به صورت مستقیم موجب تسریع در روند اجرای کار است.وی، رسیدگی به مشکلات شهروندان محلات کم برخوردار را در اولویت منطقه برشمرد و گفت: رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و فرهنگی با همکاری حوزه‌های مربوطه اجرای خواهد شد و کاستی‌ها و کمبودهای موجود در محله‌های کم برخوردار با اجرای پروژه‌های مناسب و متعدد جبران خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و قرار گرفتن در کنار آن‌ها باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری‌خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود