14 آذر 1401
شماره خبر: 276838

بازدید میدانی از محلات با هدف رفع مشکلات شهروندان ادامه دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازدید میدانی از محلات با هدف رفع مشکلات شهروندان ادامه دارد


سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج به همراه معاونین و مسئولین خود در مسجد امام جعفر صادق (ع) حضور یافت و با اهالی کوی کارمندان دیدار و گفتگو کرد.
غلامرضا رضوانی با همراهی معاونان و مدیران ارشد این منطقه ضمن حضور در مسجد امام جعفر صادق (ع) با شهروندان محله کوی کارمندان دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.
رضوانی، در این دیدار ضمن بررسی مشکلات و پیشنهادهای مطرح‌شده از سوی اهالی این محله، با بیان اینکه تداوم ملاقات مدیران شهری با مردم موجب تحقق همدلی بین مردم و بدنه مدیریت شهری می‌شود، گفت: حضور در محلات و مساجد و در میان مردم از مهمترین برنامه‌های شهرداری است.وی گفت: اعتقاد داریم مشکلات را باید از زبان مردم شنید و با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توان رضایتمندی مردم را درزمینه‌های مختلف خدماتی و عمرانی حاصل کرد.رضوانی با اشاره به خدمات‌رسانی این منطقه در حوزه فضای سبز، خدماتی و عمرانی در سطح منطقه از شهروندان، اهالی و معتمدین این محله خواست تا با مشارکت آنان در نگهداشت منطقه همکاری داشته باشند.
سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج با تأکید بر اهمیت رفع مشکلات و نیازمندی محلات گفت: حضور و بازدیدهای میدانی مهم‌ترین راهکار برای شناسایی نیازهای مردمی و جلب مشارکت آن‌ها است که در همین راستا دیدارهای مردمی در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود