29 آبان 1402
شماره خبر: 296071

اهتمام مدیریت شهری به زیبا سازی بستر رودخانه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به طرح آزاد سازی حریم رودخانه کرج با دستور رییس قوه قضائیه اعلام کرد: اکنون مدیریت شهری کرج با ساخت تفرجگاه و پیاده راه عمومی به زیباسازی بستر این رودخانه اهتمام دارد.
" حسین مهاجری " روز دوشنبه در آیین آغازین عملیات ساخت قطعه دوم تفرجگاه عمومی پارکرود در حاشیه رودخانه کرج که باحضور مسوولان قضایی استان البرز برگزار شد، افزود: رودخانه کرج از محدوده پل حامی واقع در شرق کرج تا پل بیلقان در شمال شرقی این کلانشهر برای احداث فضای سبز و تفرجگاه عمومی در اختیار شهرداری کرج قرار گرفته است.
وی ادامه داد: مدیریت شهری کرج طی سال گذشته و امسال قطعه نخست پارکرود به طول یک هزار و۸۰۰ متر را در حاشیه رودخانه کرج احداث و مورد بهره برداری قرار داد و اکنون نیز قطعه دوم این مکان تفریحی در دست ساخت قرار گرفته است.عضو شورای شهر کرج گفت : برای نصب المان های زیبا در حریم و بستر رودخانه کرج بیش از۷۰ طرح مختلف مورد بررسی قرار گرفت که از میان آنها ۱۰ طرح برتر توسط کارشناسان خبره انتخاب شد.
وی ادامه داد: سازمان سیما ، منظر و زیباسازی شهرداری کرج ماموریت یافت تا این پروژه عظیم را در چند مرحله به سرانجام برساند تا مردم بومی و گردشگران بتوانند از فضای تفرجگاهی مناسب حاشیه رودخانه کرج لذت ببرند.مهاجری تاکید کرد: اجرای این پروژه با نگاه ویژه مدیریت شهری کرج برای بهره مندی عموم مردم از فضای زیبای رودخانه کرج پیش خواهد رفت.
سال گذشته به دستور رییس قوه قضائیه حریم و بستر رودخانه کرج به طول حدود ۱۶ کیلومتر از ساخت وسازهای قدیمی، اداری و غیرمجاز پاکسازی شد و این بستر برای استفاده مردم و گردشگران در حال آماده سازی است.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود