23 فروردین 1403
شماره خبر: 302952

برای برگزاری مناقصات بودجه سال 1403 شهرداری کرج تاکنون نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری


دبیر اول و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: متاسفانه تا امروز هیچ مناقصه ای مربوط به بودجه سال 1403 برگزار نشده است و حتی فرآیند آن نیز آغاز نشده است.

مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور صد و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تذکرات قبلی و سیاست مصوب شورای شهراظهارداشت: با توجه به اینکه کمتر از 16 ماه به پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج باقی مانده است و پیشرفت پروژه ها در زمان بندی مقرر اهمیت بالایی دارد در این راستا شهرداری هر چه سریعتر اقدام کند.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از تذکرش اظهارداشت: به ابتکار و همت شورای اسلامی شهر کرج سامانه پایش بودجه موسوم به میزیتو با زحمت فراوان به بهره برداری رسید متاسفانه شخص شهردار و سایر زیر مجموعه اهتمامی به استفاده از این سامانه که ضامن پیشرفت پروژه ها در زمان مقرر است ندارند.
حاجی قاسمی به موضوع بیمه تکمیلی کارکنان مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: در این راستا از کلیه کارکنان و نیروهای پیمانکاری شهرداری که تحت پوشش هستند بابت عملکرد ضعیف شرکت طرف قرارداد عذرخواهی می کنم. این قرارداد به ارزش 179 میلیارد تومان با ضعف حقوقی و قراردادی و بدون توجه به اثر تعرفه های پزشکی بر سقف تعهدات بیمه گر و بلا اثر شدن سقف تعهدات با سقف تعرفه ها منعقد گردید که احتمالاً از مصادیق غبن فاحش و حتی افحش می باشد.
وی اذعان کرد: به منظور جبران این خطا توافق گردید تا بیمه با ایجاد یک صندوق با اعتبار 8 میلیارد تومان نسبت به جبران خسارات مازاد بر تعرفه ها اقدام نماید که متاسفانه در حالی که تاکنون نه دوازدهم مدت موثر قرارداد سپری شده است صرفاً یک هشتم از اعتبار آن صندوق به پرسنل شهرداری پرداخت شده است.
دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: موضوع دیگر به روز نبودن وضعیت گزارش خسارات پرسنل در سایت بیمه تجارت نو و عدم به روز رسانی فرآیند جبران خسارات است که امکان پیگیری صحیح و احقاق حقوق پرسنل را سلب کرده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود