26 خرداد 1403
شماره خبر: 306375

افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی تا پایان تابستان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



شهردار فردیس از روند پیشرفت فیزیکی ۱۰ پروژه عمرانی سطح شهر بازدید کرد و بر لزوم رفع موانع موجود، افزایش کیفیت و تسریع در تکمیل هر یک از پروژه ها پیش از موعد مقرر تاکید کرد.
قرائتخانه منطقه ۲ واقع در رزکان اولین پروژه‌ای است که توسط شهردار فردیس و جمعی از مدیران شهرداری بازدید شد. این پروژه در ۲۳ دی ماه سال گذشته کلنگ زنی شد و عملیات احداث آن از بهمن ماه با اعتباری بیش از ۵۵ میلیارد ریال در زیربنای ۲۰۰ متر مربع آغاز شد و تا کنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. با تاکید شهردار فردیس این پروژه قرار است تا شهریورماه به مرحله بهره برداری برسد. محصور کردن و دیوارچینی، محوطه سازی و اقدام برای خرید تجهیزات تا پیش از تکمیل سازه، از جمله موارد مورد تأکید شهردار در این پروژه است.سرای محله منطقه ۲ واقع در شهرک وحدت در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ با زیربنای ۲۴۰ متر مربع با اعتباری بیش از ۹۲.۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شده وهم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. محوطه سازی، اجرای سیستم سرمایش وگرمایش و تسریع در پیشرفت پروژه از موارد مورد تاکید شهردار در این پروژه است.گرمخانه آقایان با زیربنای هزار و ۱۸۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۱۸۹ میلیارد ریال، در ۴ آبان سال گذشته کلنگ زنی شد. این پروژه که قرار بود ظرف ۱۰ ماه تکمیل شود، هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است تا پایان تیرماه به بهره برداری برسد. به گفته شهردار فردیس فاز بعدی این پروژه مرکز ساماندهی کودکان کار خواهد بود که به زودی کلید می خورد و پس از آن کمپ ماده ۱۶ در این مکان احداث می شود تا مجتمع آسیب های اجتماعی فردیس تکمیل شود. همچنین ایجاد فضای سبز مناسب و وسایل بازی در مجتمع آسیب های اجتماعی فردیس مورد تاکید قرار گرفت.سوله ورزشی و ساختمان اداری در خیابان اهری که در ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ با اعتبار ۳۵۴ میلیارد ریال و زیربنای ۱۹۲۰ متر مربع کلنگ زنی شد. این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. ۶ اکیپ فعال در این پروژه در حال کار است. سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات لازم برای تاسیسات خریداری شده و سوله ورزشی تا پایان تیرماه تکمیل می شود. ساختمان اداری این مجموعه تا پیش از مهرماه تکمیل و مجموعه ورزشی اهری آماده افتتاح می شود. علاوه بر سوله ورزشی، از روند بازسازی پارک اهری درجوار این مجموعه توسط شهردار فردیس و مدیران شهرداری بازدید شد و با توجه به نیاز منطقه، تکمیل هرچه سریعتر، مناسب سازی پارک و پیاده روهای مقابل آن از سوی شهردار فردیس تاکید شد.
قرائتخانه منطقه یک در بلوار امام رضا(ع) در ۳ اسفند سال گذشته با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال در زیربنای ۲۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد که هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی دارد. احمدی نژاد تکمیل این قرائتخانه را تا پیش از نیمه مرداد ماه خواستار شد، تا این پروژه برای ۱۷ مرداد همزمان با روز خبرنگار آماده افتتاح شود.پروژه تکمیل سوله ورزشی و سالن چند منظوره کوثر از دیگر پروژه های مورد بازدید شهردار فردیس است. این پروژه در دوره اول شورای اسلامی شهر فردیس آغاز شد اما به نتیجه نرسید. تکمیل این پروژه با مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال از ۱۶ اردیبهشت امسال آغاز شده و طبق وعده پیمانکار قرار است این پروژه تا آذرماه تکمیل و آماده بهره برداری شود.مجموعه ورزشی جوان در ۳۰ بهمن سال گذشته در شهرک راه آهن با اعتبار ۴۳۱ میلیارد تومان کلنگ زنی شد. در این مجموعه قرار است زمین های اسکیت، تنیس وغیره احداث شود. شهردار فردیس تکمیل این پروژه تا ۱۵ آبانماه را خواستار شد و گفت: سال ۱۴۰۳ سال سرانه ورزشی فردیس است و با تکمیل این پروژه ها بخشی از نیازهای ورزشی شهر تآمین می شود.پیاده راه بلوار شهید اسمی (کانال غربی) هم مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص اجرای بهتر این پروژه داده شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود