27 خرداد 1403
شماره خبر: 306413

عمران و کار آمدی را معطل سیاست و سلیقه های غلط نفرمایند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج خطاب به معاونت شهر سازی و مدیران شهرداری،به شهردار محترم تان بفرمائید،کار آمدی را معطل سیاست و سلیقه های غلط نفرمایند و با فوریت افتتاح بلوار شهید ناصربخت را در دستور کارتان قرار دهید.
جواد چپردار در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر کرج با انتقاد ازدیرکرد بهره برداری از پروژه بلوار شهید ناصربخت اظهارداشت: از آنجا که چندمین بار است از آماده بودن بلوار شهید ناصربخت برای افتتاح خبر داده ایم ولیکن هر روز به بهانه ای به تعویق می افتد. رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: سیاست و برنامه ما در شورای ششم آن بوده که اگر پروژه عمرانی برای بهره مندی شهروندان آماده بود،افتتاح آن را معطل سیاست یا تشریفات نماییم. چپردار تاکید کرد: متاسفانه بلوار شهید ناصربخت با وجود آنکه برای چندمین بار از سوی مدیریت شهری قول بهره برداری آن را داده ایم، مدت هاست آماده راه اندازی گردیده و هر روز به بهانه ای افتتاح آن را به تعویق می اندازیم. وی خطاب به رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری اذعان کرد: به شهردار محترم تان بفرمایید،وقتی آثار مزاحمت راه اندازی خطوط بی آر تی با خرید غیر قانونی اتوبوس های برقی در انبوه ترافیک خیابان شهید بهشتی را به مردم تحمیل نموده اید،انصاف نیست که راه اندازی سایر پروژه های عمرانی مثل بلوار شهید ناصربخت که بخشی از این ترافیک را کاهش خواهد داد،به موعد آمدن یا نیامدن وزیر محترم کشور یا هر مسئول دیگری منوط نمایید.
به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج ، پروژه یعنی حق برخورداری و انتفاع شهروندان از خرج عوارض و ردیف های بودجه در توسعه معابر،خیابان و بزرگراه که گره زدن این حقوق شهروندی به سلیقه های ناصواب مدیریتی یا بهره برداری های سیاسی شایسته نیست. مبنای تعامل با مردم باید انصاف،تدبیر و تواضع باشد.چپردار خطاب به معاونت شهر سازی و مدیران شهرداری تصریح کرد:به شهردار محترم تان بفرمائید،عمران و کار آمدی را معطل سیاست و سلیقه های غلط نفرمایند ،با فوریت افتتاح بلوار شهید ناصربخت را در دستور کارتان قرار دهید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود