10 تیر 1403
شماره خبر: 307037

تشدید تعامل دوسویه سازمان مدیریت پسماند و شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



مسؤول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: این واحد در نظر دارد تا همچون سابق در راستای افزایش ارتباط سازمان با شهروندان اقدام کند.
امیرحسین خدابنده، مسؤول واحد روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، در این خصوص با اشاره به اینکه جایگاه حوزه روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر اداره یا سازمان باید از سوی مدیران و مسؤولان وقت مورد توجه قرار بگیرد، یادآور شد: در این میان پاسخ به مطالبات و انتقادات سازمان نیز از سوی روابط عمومی با فراق بال و گشاده رویی انجام خواهد شد.مسؤول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اقدامات این واحد در راستای آگاه سازی عموم جامعه، ادامه داد: در این میان واحد روابط عمومی این سازمان رتبه برتر روابط عمومی های شهرداری کرج را از آن خود کرد.وی با بیان اینکه هدف سازمان مدیریت پسماند ارائه خدمات به شهروندان و کسب رضایت ایشان است، ادامه داد: بدون شک این واحد روابط و تعامل دو سویه با شهروندان خواهد داشت و مجراهای ارتباطی نیز در صفحه رسمی سازمان مدیریت پسماند اعلام شده است.این مقام مسؤول در بخش دیگری به اخبار و اطلاعات منتشر شده در واحد روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند اشاره کرد و افزود: با توجه به روند رو به رشد اطلاع رسانی و نحوه ارتباط گیری و تعامل با مخاطبان، موفق شدیم که به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه مدیریت شهری مورد تقدیر قرار بگیریم، همین امر انگیزه مارا برای ادامه روند پیشرفت و ترقی ارتقاء داده و سعی داریم در ادامه مسیر نواقص و چالش های قدیمی را نیز از میان برداریم.وی در پایان تصریح کرد: برای تحقق این خواسته، بدون شک همراهی و مساعدت اصحاب محترم رسانه، شهروندان و همچون گذشته حمایت و همراهی مدیران سازمان را نیاز داریم. گفتنی است؛ مخاطبان می توانند درخواست ها و مطالبات خود را از طریق فضای مجازی به شماره تلفن 09930333828 ارسال کرده و دغدغه خود را با کارشناس روابط عمومی در میان بگذارند تا پیگیری آن موضوع خاص در دستورکار قرار بگیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود