28 آذر 1390
شماره خبر: 3073

اعلام فراخوان شهرداري منطقه 5 كرج براي احداث پاركينگ عمومي

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اعلام فراخوان شهرداري منطقه 5 كرج براي احداث پاركينگ عمومي

سپیدار آنلاین: مدير روابط عمومي منطقه 5 شهرداري كرج گفت: اين منطقه از سرمايه گذاران بخش خصوصي براي احداث پاركينگ طبقاتي در منطقه استقبال مي كند.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، محمدرضا قرباني صبح امروز در گفتگوي راديويي برنامه شهر من سلام در پاسخ به مشكلات شهروندان اين منطقه مبني بر عدم وجود تعداد مطلوب درخت در خيابان درختي اظهار داشت: طي مدت اخير عمليات تعريض خيابان درختي از سوي حوزه عمران اين منطقه انجام و عرض اين خيابان افزايش يافت. وي افزود: با توجه به اجراي عمليات جدول گذاري در اين خيابان، هم اكنون نمي توان در خيابان درختي درخت غرس كرد چون در صورت رشد، به جداول صدمه وارد مي شود. اين مسئول عنوان كرد: در اين زمينه در آينده اي نزديك اقدامات لازم براي گلكاري و توسعه فضاي سبز در اين خيابان انجام مي شود.
قرباني در پاسخ به گلايه يكي از شهروندان مبني بر اينكه در گذشته يك پاركينگ عمومي در انتهاي خيابان 45 متري گلشهر وجود داشت اما هم اكنون اجازه نمي دهند كه رانندگان خودروي خود را در آن مكان پارك كنند، ادامه داد: اين زمين در اختيار شهرداري نيست و داراي مالك است كه در اين زمينه مالك طي چند سال گذشته اقدام به ايجاد پاركينگ عمومي كرده بود و هم اكنون در صدد تغيير كاربري آن است. مدير روابط عمومي منطقه 5 شهرداري كرج در ادامه به مشكل شهروند ساكن در گلشهر، خيابان شقايق شرقي مبني بر عدم وجود سطل زباله در اين كوچه يادآور شد: نامه اين شهروند به منطقه ارسال شده است و مسئولان در حوزه خدمات شهري منطقه، نقاطي را كه نياز به سطل زباله مكانيزه هستند را شناسايي كردند. وي گفت: در اين زمينه پس از خريد سطل هاي زباله مكانيزه، در مكان هاي مختلف نصب خواهد شد. اين مسئول در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: اين منطقه آمادگي دارد تا با همكاري بخش خصوصي و سرمايه گذاران، اقدامات لازم را براي احداث پاركينگ طبقاتي انجام دهد. قرباني اعلام كرد: در اين زمينه افرادي كه خواهان همكاري با شهرداري و داراي زميني در حومه 45 متري گلشهر، خيابان درختي و پونه هستند، مي توانند با اين منطقه هماهنگي هاي لازم را انجام دهند. مدير روابط عمومي منطقه 5 شهرداري كرج اظهار داشت: در اين زمينه شهرداري به سرمايه گذاران احداث پاركينگ طبقاتي تسهيلات ويژه ارائه مي دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود