3 شهریور 1403
شماره خبر: 309437

نظافت و پاکسازی تمام محله های سطح شهر هشتگرد با جدیت تمام در حال انجام است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



شهردار هشتگرد از اجرای طرح ویژه پاکسازی، شستشو و تنظیف معابر و جمع آوری زوائد بصری غیر مجاز در سطح شهر هشتگرد با جدیت تمام خبر داد.
مهندس کیان شهردار هشتگرد گفت:طرح پاکسازی معابر منطقه به صورت مستمر به منظور ارتقای جلوه‌های بصری شهر و خدمات رسانی هرچه بهتر در راستای پاکسازی، نظافت و شستشوی معابر اجرایی شد. وی گفت: در این طرح، اکیپ‌های اجرایی امور شهری با به کارگیری ماشین آلات اقدام به نظافت، رفت و روب و شستشوی معابر و جداول معابر اصلی و فرعی و پیاده‌روهای سطح منطقه اقدام کرده‌اند تا شهروندان در محیطی سالم و با بهداشت محیطی مناسب زندگی کنند. این مسئول توضیح داد: در این راستا تعدادی از خودروهای فرسوده که باعث سد معبر عمومی شده بودند، توسط عوامل حوزه سد معبر منطقه به پارکینگ عمومی منتقل شدند. کیان در ادامه فراهم کردن بهداشت محیطی برای شهروندان در سطح شهر را یکی از وظایف مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاکسازی و تنظیف معابر برای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آنها انجام می شود و مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای این مهم دریغ نخواهد کرد و درمدت کوتاهی شهروندان تفاوت را حس خواهند کرد.
وی در پایان اظهار داشت: این طرح به منظور پاکسازی و بهسازی چهره شهر از هرگونه خاک، نخاله و مواد زائد از کلیه معابر اصلی و فرعی منطقه، به طور مستمر در حال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود