21 اسفند 1393
شماره خبر: 139242

طرح پاکسازی محله به محله در منطقه 9 شهرداری کرج اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح پاکسازی محله به محله در منطقه 9 شهرداری کرج اجرایی شد


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از اجرای طرح پاکسازی محله به محله و جمع آوری خاک و نخاله های باقی مانده در سطح معابر این منطقه با بکارگیری 150 نیروی خدماتی خبر داد.
عباس سعیدی کیا عنوان کرد: این طرح به منظور پاکسازی، نظافت و ایجاد زیبایی های بصری در سطح منطقه 9 شهرداری کرج اجرایی گردید و طی آن مسیر خیابان شهید بهشتی از چهارراه حضرت امام خمینی (ره) در مرکز شهر تا مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح پاکسازی شد. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: در طرح پاکسازی محله به محله با اجرای یک عملیات ضربتی به کمک 150 نفر نیروی انسانی و ماشین آلاتی از قبیل لودر، کامیون، بابکت و خاور جمع آوری نخاله ها صورت پذیرفت. سعیدی کیا افزود: همچنین با توجه به اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه 9 شهرداری کرج، جمع آوری مصالح و نخاله هایی که به دلیل عدم رعایت برخی از مالکان دارای پروانه ساخت و ساز در سطح معابر وجود داشتند، عملیاتی گردید. این مسئول با اشاره به اینکه جمع آوری مصالح ساختمانی توسط یک اکیپ کارگر خدمات شهری و بکارگیری یک دستگاه لودر، بابکت، کامیون و گریدر خدمات شهری انجام شد، افزود: همچنین تعدادی از خودروهای فرسوده که باعث سد معبر عمومی شده بودند، توسط عوامل حوزه کنترل و نظارت منطقه به پارکینگ عمومی منتقل شدند.
وی در ادامه فراهم کردن بهداشت محیطی برای شهروندی در سطح شهر را یکی از وظایف مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاکسازی و تنظیف معابر برای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آنها اجرا می شود که مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای این مهم دریغ نخواهد کرد. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در پایان ابراز امیدواری کرد: اجرای اینگونه طرح ها در دیگر مناطق 12 گانه کلانشهر کرج با رویکرد بهداشت و سلامت شهروندی رضایت شهروندان را جلب نماید و شاهد شهری پاک و نظیف باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود