28 شهریور 1403
شماره خبر: 310677

آمار و ارقام کارشناسی از میزان آسفالت وجود ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



عضو شورای اسلامی شهر کرج، در جلسه رسمی شورای اسلامی سهر کرج از وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهر انتقاد کرد و گفت: با وجود آسفالت روزانه، تعداد زیادی از خیابان‌ها که تراش خورده‌اند، بیش‌تر بدون آسفالت مانده‌اند.
مریم قهرمانی صارم در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص بررسی لایحه شهرداری در خصوص افزایش و تغییر عنوان ردیف اعتباری پروژه زیرسازی، تراش، قیرپاشی، حمل و پخش مکانیزه آسفالت سطح شهر، اظهارداشت: بسیاری از خیابان‌های شهر که ماه‌ها پیش تراش خورده‌اند، هنوز آسفالت‌اند در این راستا خواستار شفاف‌سازی شهرداری در این خصوص هستم.
وی با اشاره به توزیع روزانه 70 تا 100 تن آسفالت در مناطق مختلف شهر، اذعان کرد: چرا با این حجم از آسفالت، شاهد بهبود وضعیت معابر نیستیم؟ برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی مناسب وجود ندارد، و این موضوع باعث می‌شود تا برخی معابر در شرایط نامناسبی باقی بمانند.عضو شورای شهر کرج به وجود آمار و ارقام کارشناسی برای تعیین نیازهای هر منطقه به آسفالت و اولویت‌بندی پروژه‌ها تاکیدکرد و گفت:باید بدانیم کدام معابر بیشتر نیاز به آسفالت دارند تا بتوانیم بودجه را به صورت هدفمند و کارآمد تخصیص دهیم و از هدررفت منابع جلوگیری کنیم. قهرمانی با انتقاد از کیفیت پایین اجرای پروژه‌های آسفالت، تصریح کرد: در بسیاری از موارد، تراش و روکش آسفالت با بدترین کیفیت و بدون نظارت کافی انجام می‌شود که این امر علاوه بر هدر دادن منابع، باعث کوتاه شدن عمر مفید آسفالت نیز می‌شود. وی همچنین به وضعیت معابر در فصل تابستان اشاره کرد و گفت: در فصل گرم سال که تردد در شهر افزایش می یابد، مردم انتظار دارند که شهرداری‌ به انجام کارهای خود بپردازند و نسبت به بهبود وضعیت معابر اقدام کنند، اما متأسفانه درخواست‌های مردم برای آسفالت معابر بی پاسخ مانده است .قهرمانی از شهرداری خواست تا با برنامه ریزی دقیق و شفاف سازی، نسبت به بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر اقدام کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود