پاسخگویی ۸۴ درصدی به درخواستهای شهروندان فردیس
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس از دریافت بیش از ۲۵۰ تماس مربوط به حوزه مدیریت این منطقه در سامانه ۱۳۷، در بهمن ماه گذشته خبر داد.
فرامرز گلخو در خصوص این خبر اظهار کرد: از مجموع درخواستهای دریافتی مربوط به منطقه ۲ شهرداری فردیس از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷، بیش از ۸۴ درصد آنها رسیدگی شده است.وی در ادامه افزود: از مجموع پیامهای دریافتی سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس، ۷۷ مورد مربوط به حوزه خدماتشهری منطقه۲ و ۶۱ مورد مربوط به معاونت عمران این منطقه بوده که به بیش از ۹۰ درصد آنها پاسخگویی و رسیدگی شده است.مدیر منطقه۲ شهرداری فردیس با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات شهروندان از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری فردیس است، تصریح کرد: میزان رسیدگی همکارانم در حوزههای مختلف این منطقه به درخواستهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ نسبت به ماههای گذشته بسیار بیشتر بوده است؛ در راستای جلب رضایتمندی شهروندان در صدد هستیم میزان رسیدگی به درخواستهای شهروندان را به ۱۰۰ درصد برسانیم.گفتنی است؛ مطابق آمار سامانه۱۳۷ مدیریت منطقه ۲ شهرداری فردیس از میان معاونتها، سازمانها و مناطق، همراه با مدیریت پسماند، رتبه اول رسیدگی به مطالبات شهروندان در بهمن ماه را به خود اختصاص داده است.