10 اردیبهشت 1404
شماره خبر: 323595

ادارات خدمات‌رسان، سد راه مدیریت شهری محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



در شرایطی که شهر نیازمند توسعه و بهبود زیرساخت‌هاست، برخی ادارات خدمات‌رسان با بی‌توجهی به وظایف خود باعث کند شدن پروژه‌های عمرانی، هدررفت منابع و نارضایتی گسترده شهروندان شده اند .
خبرنگار ما در بازدید از چندین معبر شهری، از نزدیک شاهد مشکلات ناشی از حفاری‌های بدون برنامه‌ریزی بود. خیابان‌هایی که تازه آسفالت شده بودند، حالا با چاله‌های متعدد و خاک‌های پراکنده، چهره‌ای نازیبا به خود گرفته‌اند.یکی از شهروندان که در حال عبور از خیابان بود ، گفت: « چند ماه پیش شهرداری این خیابان را آسفالت کرد، حالا دوباره وسط خیابان را کندند . انگار هیچ نظارتی وجود ندارد! »به همین منظور، محمداسکندری عضو شورای اسلامی شهر محمدشهردر گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرمحمدشهر ضمن تایید این نارضایتی‌ها اظهار داشت: « بسیاری از ادارات خدمات‌رسان بدون هماهنگی لازم اقدام به حفاری می‌کنند و همین امر باعث شده منابع مالی شهرداری که صرف بهسازی معابر گشته به راحتی هدر رفته و علاوه بر افزایش هزینه‌ها و اتلاف منابع، باعث نارضایتی شهروندان و بروز اختلال در ارائه خدمات شده است. محمد اسکندری در ادامه اظهار داشت: متأسفانه با وجود برگزاری جلسات متعدد و ارسال مکاتبات رسمی، هماهنگی لازم از سوی برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات در اجرای پروژه‌های شهری حاصل نشده است.
❇️با این حال، بررسی میدانی نشان می‌دهد حفاری‌های بدون برنامه همچنان ادامه دارد و چاله‌های خیابان‌ها همچنان مهمان ناخوانده‌ی مسیرهای شهری باقی خواهند ماند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود