7 مرداد 1404
شماره خبر: 328331

ثبت ۷۴۸ پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس گفت: در ماه گذشته ۷۴۸ تماس شهروندی در سامانه ۱۳۷ شهرداری ثبت شده است.
مجتبی شرفی با اشاره به شرایط جنگی و کاهش تماس‌های شهروندی با سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس، اظهار کرد: از مجموع ۷۴۸ تماس ثبت شده در سامانه ارتباط مردمی شهرداری فردیس، ۶۶ درصد انجام شده است.وی با بیان اینکه میزان پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی توسط واحدهای مختلف شهرداری فردیس رصد می‌شود افزود: بهترین عملکرد پاسخگویی در ماه گذشته را خدمات شهری منطقه ۲ به خود اختصاص داده و از ۹۹ پیام دریافتی ۹۰ مورد را انجام داده است. شرفی گفت: واحد خدمات شهری منطقه یک و مدیریت پسماند به ترتیب با پاسخگویی و انجام۸۷ و ۸۶ درصد از درخواست‌های شهروندی مربوطه، بهترین عملکرد پاسخگویی در ماه گذشته را دارند. وی در ادامه اضافه کرد: پاسخگویی به شهروندان از مهمترین اولویت ‌های شهرداری است و به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف محسوب شده و رصد می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود