8 دی 1390
شماره خبر: 3416

رشد 10 برابری بودجه معاونت فرهنگی اجتماعی طی 3 سال اخیر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رشد 10 برابری بودجه معاونت فرهنگی اجتماعی طی 3 سال اخیر

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: در نگاه مجموعه مدیریت شهری کرج شامل شورای اسلامی و شهرداری به مسائل فرهنگی، بودجه معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری این کلانشهر طی سه سال اخیر 10 برابر رشد داشته است.
به نقل از اتاق بازرگانی و صنایع ومعدن البرز, حسین امیدیان با بیان این مطلب افزود: سازمان فرهنگی و ورزشی، یکی از مهمترین سازمان های وابسته شهرداری است و افزایش بودجه اختصاصی به این سازمان، گویای این واقعیت است. وی با اشاره به بودجه های سال 90 با تشریح چگونگی این بودجه ها افزود: چند نوع بودجه در خصوص معاونت اجتماعی فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج تعریف می شود که بخشی از آن در بخش معاونت هزینه می شود و بخش دیگر نیز در اختیار سایر دستگاه ها می گیرد. این مسئول، امور مساجد، مصلی ها و پایگاه های مقاومت را از جمله دستگاه هایی خواند که بخشی از بودجه تخصیصی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری کرج به آنها تعلق می گیرد. امیدیان عنوان کرد: اعتبار تخصیص یافته به دستگاه های فوق در واقع مربوط به بخش هایی است که هزینه های آنها خارج از سیستم شهرداری تعریف می شود. وی در توضیح اعتباراتی که در مجموعه معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری هزینه می شود، گفت: اعتبارات پیش بینی شده این معاونت شامل بودجه های جاری و بودجه تعمیر و نگهداری از فضاهای معاونت اجتماعی فرهنگی همچنین بودجه های مربوط به اقدامات عمرانی است.
بودجه 2 میلیارد تومانی برای هزینه های جاری مجموعه فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به تخصیص بودجه دو میلیارد تومانی هزینه های جاری این مجموعه فرهنگی گفت: این میزان بودجه به منظور هزینه های جاری سال 90 برای این معاونت پیش بینی شده است.امیدیان افزود: صرفه نظر از بودجه های بخش های خارج از سیستم شهرداری، بودجه مجموعه فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج یک میلیارد تومان افزایش داشته است. وی با اشاره به تدوین طرح ها و پروژه های مختلف عمرانی مجموعه فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج اظهارداشت: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای بخش عمرانی این معاونت دو میلیارد تومان در سال جاری است. امیدیان با اشاره به افزایش میزان بودجه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری بیان کرد: افزایش این میزان بودجه طی سه سال اخیر در نگاه مجموعه مدیریت شهری کرج شامل شورای اسلامی و شهرداری کرج به مسائل فرهنگی از رشد 10 برابری برخوردار بوده است. این مسئول با اشاره به تخصیص بودجه در قالب سخت افزاری به مناطق 12 گانه شهر کرج، اظهارداشت: این میزان بودجه به منظور نگهداری و تعمیر مساجد مناطق مختلف در اختیار شورای اسلامی شهر قرار می گیرد. امیدیان فعالیت چهار معاونت در مجموعه فرهنگی اجتماعی شهرداری را یادآور شد و گفت: مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت اجتماعی، مدیریت تربیت بدنی و مدیریت تالارهای شهیدان نژاد فلاح از معاونت های فعال این مجموعه فرهنگی است. وی افزود: به منظور تقسیم بندی بودجه برای این معاونت ها پیش از تخصیص بودجه جلسه ای با کارشناسان و مدیران این معاونت های مبنی بر تعیین میزان بودجه مورد نیاز برگزار می شود. امیدیان میزان بودجه تعیین شده برای مدیریت اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج را 700 میلیون تومان ذکر کرد. وی با تاکید بر ایجاد تحول و افزایش انگیزه در کارکنان عنوان کرد: این مهم در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج با جدیت پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود